معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد:

اعطای تسهیلات به دستیاران رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد: برای اولین بار به دستیاران پزشکی متقاضی، وام ۱۵ میلیون تومانی پرداخت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر فردین مهرابیان، معاون فرهنگی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اعطای بالغ بر دو میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان وام به متقاضیان دستیاری پزشکی در دانشگاه، گفت: امسال برای اولین بار با حمایت ریاست محترم دانشگاه و مساعدت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به ۱۴۴ تن از دانشجویان دستیاری پزشکی دانشگاه، وام تسهیلات پرداخت شد.

وی در ادامه با اشاره به مبلغ وام (۱۵ میلیون تومان)، اظهار داشت: با توجه به اهمیت رفاه دانشجویان و تلاش حداکثری برای تحصیل آسان، طی فراخوانی، دریافت وام مذکور طی چهار مرحله از طریق رسانه‌های مرتبط با حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اطلاع‌رسانی شد. در هر مرحله، متقاضیان جدید ثبت نام نموده، وام دریافت کردند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در خاتمه با بیان اینکه تعدادی از دستیاران تاکنون موفق به ثبت نام نشده‌اند، یادآور شد: زمان ثبت نام جهت دریافت تسهیلات تا پنجم بهمن ماه سال جاری تمدید شده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پورتال صندوق رفاه دانشجویی نسبت به ثبت نام و دریافت وام، اقدام کنند.

Share