یک چهره سیاسی اصولگرا:

اصولگرایان تلاش می‌کنند رییسی را قانع کنند | تعدد کاندیداها در جریان اصولگرایی

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: موتلفه در انتخابات گذشته برای اولین بار کار خوبی انجام داد و کاندیدای حزبی همراه با طرح، برنامه و مسئولیت پذیری معرفی کرد البته من امروز موتلفه ای نیستم و مواضع من با موتلفه هم خوانی ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «جواد آرین منش»، چهره سیاسی اصولگرا، در رابطه با تعدد کاندیداها در جریان اصولگرایی به برنا گفت: در شرایط کنونی هنوز اصولگرایان به کاندیدایی واحد نرسیده‌اند و طبیعی است که از کثرت به وحدت می‌رسند و این معمول است. در سایر جناح‌ها هم چنین وضعیتی وجود دارد. اول افراد متعددی مطرح می‌شوند و بعد نظرسنجی‌هایی صورت می‌گیرد و میزان مقبولیت افراد مورد سنجش قرار می‌گیرد و در نهایت ممکن است به اجماع برسند.

او افزود: آنچه که تا امروز دیده می‌شود تعدد کاندیداها در اردوگاه اصولگرایی است کاندیدای نظامی و سپاهی و تعدادی دیگر مطرح است و در مقاطعی این تعداد از ده بیست نفر، تجاوز می‌کرد.

آرین منش تاکید کرد: تا به امروز تلاش جریان اصولگرایی بر این است که روی رییسی تمرکز شود و هنوز هم سعی دارند او را قانع کنند، البته اگر او آمادگی ورود به صحنه انتخابات را داشته باشد. در مرحله بعد گزینه‌هایی چون قالیباف مطرح است سایر جریان‌ها هم کاندیداهایی را مطرح می‌کنند ولی هنوز به اجماع نرسیده اند.

او اضافه کرد: موتلفه در انتخابات گذشته برای اولین بار کار خوبی انجام داد و کاندیدای حزبی همراه با طرح، برنامه و مسئولیت‌پذیری معرفی کرد البته من امروز موتلفه‌ای نیستم و مواضع من با موتلفه هم خوانی ندارد و آقایان معترض می‌شوند که چرا به عنوان موتلفه صحبت کرده اید.

آرین منش اظهار کرد: اگر جریان‌ها فردی را معرفی کنند و بعد معلوم نشود چه کسی از این فرد حمایت کرده است و برنامه او چیست وضعیت نامناسبی در کشور پیش می‌آید. ما باید به سمت تحزب در کشور پیش برویم و احزاب سیاسی برنامه‌های خود برای اداره کشور را بیان کنند. باید کار به جایی برسد که احزاب بزرگ و فراگیری در کشور داشته باشیم و این احزاب پاسخگوی عملکرد اعضای خود باشند، این وضعیت مطلوبی است.

Share