سقوط مشکوک دختر جوان؛

اسرار مرگ دختر ۱۴ساله در شب تولدش

به‌دنبال سقوط اسرارآمیز دختری ۱۴ساله از طبقه پنجم ساختمانی در شب جشن تولدش، پسری آشنا که با پای برهنه و بدون کفش در حال فرار از ساختمان بود دستگیر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از همشهری، شامگاه دوشنبه به قاضی محمد وهابی، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که دختری نوجوان به طرز مشکوک از ساختمانی سقوط کرده و جان باخته است. تیم جنایی پس از حضور در محل حادثه با جسد دختر ۱۴ساله‌ای در حیاط ساختمان مسکونی روبه‌رو شدند. بررسی‌ها حکایت از این داشت که او به همراه خانواده‌اش در طبقه پنجم ساختمان مسکونی زندگی می‌کرده و از آنجا به پایین سقوط کرده است. تحقیقات نشان می‌داد که ساعتی قبل دختر نوجوان مراسم جشن تولدش را در خانه‌اش برپا کرده و تعدادی از دوستانش نیز در خانه وی دعوت بودند. او اما پس از پایان جشن به طرز اسرارآمیزی از پنجره اتاقش به پایین سقوط کرده و جان باخته بود.

ماموران در گام نخست به تحقیق از مادر متوفی پرداختند. او در توضیح ماجرا گفت: از آنجا که دخترم برای تولدش تعدادی از دوستانش را دعوت کرده بود، به همراه پسرم برای چند ساعت از خانه بیرون رفتیم تا مهمانان دخترم راحت باشند. وقتی برگشتیم، با آسانسور به طبقه پنجم رفتیم که همان لحظه در آپارتمان ما باز شد و پسری ناشناس وحشت زده از خانه ما بیرون آمد. هیچ فردی داخل خانه ما نبود و مهمانی هم تمام‌شده بود. احتمال دادیم که پسر جوان سارق است به همین دلیل با داد و فریاد همسایه‌ها را خبر کرده و مانع فرار وی شدیم. پسر ناشناس، کفش به پا نداشت و درحالی‌که پا برهنه بود قصد فرار داشت و پس از دستگیری او، متوجه جیغ و فریاد همسایه‌ها شدیم که داخل حیاط ساختمان جمع شده بودند. من و پسرم به سمت حیاط رفتیم و ناباورانه با جسد دخترم که از پنجره اتاقش به پایین پرتاب شده بود روبه‌رو شدیم.

خانواده دختر نوجوان از پسر ناشناس شکایت کردند و او با دستور قاضی جنایی بازداشت شد، چرا که مأموران کفش‌های وی را نیز داخل خانه متوفی پیدا کردند. جوان بازداشت شده دیروز برای تحقیق به دادسرای جنایی تهران انتقال یافت اما مدعی شد که نقشی در مرگ دختر نوجوان ندارد. وی گفت: من چند وقت قبل با خاله متوفی آشنا شدم. آن روز هم به‌صورت اتفاقی در حال عبور از خیابانی بودم که دختر نوجوان در آنجا زندگی می‌کرد. او تا مرا دید گفت جشن تولدش بوده و مهمان داشته است. به او تولدش را تبریک گفتم و او از من خواست تا مقابل ساختمان منتظر بمانم. می‌خواست کیک تولدش را برایم بیاورم. او به داخل ساختمان رفت تا برایم کیک بیاورد و من هم پشت سر او بالا رفتم و مقابل آپارتمانشان منتظر ایستادم که همان لحظه مادر و برادرش رسیدند و با من درگیر شدند. لحظاتی بعد هم متوجه شدم که دختر نوجوان از پنجره اتاق به پایین سقوط کرده است.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا پا برهنه و وحشت زده در حال فرار بوده و کفش‌هایش نیز داخل خانه متوفی کشف شده است، سکوت کرد و گفت نقشی در مرگ متوفی ندارد. با وجود شواهد موجود، بازپرس جنایی تهران دستور بازداشت را صادر کرده و او برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

Share