فرماندار رضوانشهر خبر داد

۵۰ طرح عمرانی دهه فجر امسال در رضوانشهر به بهره برداری می‌رسد

فرماندار رضوانشهر گفت: در ایام دهه فجر امسال، تعداد ۵۰ طرح عمرانی عام المنفعه، اشتغالزایی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمود قاسمی ظهر روز شنبه بیست و هفتم دی ماه در دومین جلسه ستاد دهه مبارک فجر این شهرستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند «دهه فجر فرصتی برای بازآفرینی انقلاب اسلامی به دست مردم است»، اظهار داشت: دهه فجر فرصتی ارزشمند برای تبیین دستاوردهای نظام و معرفی هرچه بیشتر خدمات انقلاب و نظام به مردم است.

وی با اشاره به بیانات رئیس جمهوری که بیان داشتند «دهه فجر و ۲۲ بهمن، پیروزی وحدت و اتحاد یک ملت است، هر زمان که همه ما دست به دست هم داده‌ایم بحث حزبی، جناحی و یا گروه خاصی نبوده، ملت ایران به صحنه آمده و ما پیروز شدیم»، گفت: وحدت و انسجام ملی مهمترین پیام و هدف جشن‌های دهه فجر است که باید مورد توجه همه باشد، در شرایط کنونی جامعه، بیش از هر زمانی به این وحدت و انسجام نیازمندیم تا اهداف دشمنان اسلام و انقلاب که با هدف ایجاد تفرقه سعی در کمرنگ کردن آیین‌های دهه فجر است، خنثی شود.

محمود قاسمی ادامه داد: تمام سعی و تلاش دشمنان نظام این است که مردم را نسبت به نظام ناامید نمایند لذا ما باید با عملکرد مثبت و اسلامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

فرماندار رضوانشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال گفت: تعداد ۵۰ طرح عمرانی عام المنفعه، اشتغالزایی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.
قاسمی با اشاره به عنوان پروژه‌های عمرانی و خدماتی، فرهنگی و آموزشی و اشتغالزایی افزود: مهمترین طرح‌های قابل افتتاح، شامل اشتغالزائی، تولیدی‌های خرد و صنعتی، خودکفایی، گردشگری و غیره می‌باشد.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر همچنین گفت: نصب المان شهداء، در حوزه برق‌رسانی، کشاورزی، عملیات ساخت و مقاوم‌سازی مدرسه ۹ کلاسه بنیاد برکت، ۱۷ واحد مسکن مدد جویی، آسفالت بافت روستایی و اجرای سنگ فرش، در حوزه شهری، جدول‌بندی و آسفالت معابر و پیاده روسازی و روشنایی معابر پوشش نهر، لوله‌گذاری جهت جمع آوری آب‌های سطحی و غیره از جمله این طرح‌ها می‌باشد که با افتتاح و بهره برداری از این طرح‌ها برای ۱۲۴ نفر اشتغال موقت و ۵۸ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

قاسمی تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌ها در برگزاری برنامه‌ها، برنامه‌های دهه فجر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صورت گیر و فعالیت در فضای مجازی تقویت شود.

فرماندار رضوانشهر همچنین با اشاره به رویداد مهم سیاسی”انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز بر لزوم توجه به چهار اولویت امنیت، انتخابات، کرونا و معیشت از سوی مسئولین در ایام پیش رو تاکید کرد.

وی گفت: ایجاد مشارکت حداکثری نیازمند جلب رضایت و بهبود معیشت مردم است و ما مسولین باید در جلب رضایتمندی و ایجاد امید در مردم با ارائه خدمات بیش از پیش تلاش نمائیم.

Share