علیرضا حسنی خبر داد:

یکسان‌سازی بازارچه‌های رشت | برندسازی یکی از مولفه‌های معرفی درست خدمات است

علیرضا حسنی از ارائه طرحی با موضوع یکسان‌سازی بازارچه‌های تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علیرضا حسنی از ارائه طرحی با موضوع یکسان‌سازی بازارچه‌های تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری رشت خبر داد.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری رشت ضمن اشاره به ناهمگون بودن نامگذاری مجموعه‌های تحت نظارت سازمان، بیان کرد: آنچه مسلم است در دنیای امروز موضوع برندسازی یکی از مولفه‌های معرفی درست خدمات است که در افتتاح و راه اندازی بازارچه‌ها این رویه واحد دیده نمی‌شود.

حسنی گفت: هدف از پیگیری این موضوع برندسازی، ایجاد شخصیت اماکن تحت نظارت سازمان، بهبود وضعیت کسب و کار، تمایز و ایجاد ویژگی‌هایی رقابتی برای بازارچه‌ها است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت همکاری‌های ایجاد شده با دستگاه‌های مرتبط، امید است همزمان موجبات رونق بازارچه‌ها و دسترسی مردم به نیازهای عمومی خود با قیمت مناسب را فراهم نماییم.

حسنی ضمن اشاره به نمونه‌های موفق اجرای برندسازی در پروژه‌های مختلف کشوری و تاثیرات مثبت آن، خاطرنشان کرد: جدای از معرفی خدمات سازمان و نمایش درست ظرفیت‌های ایجاد شده می‌توان امیدوار بود در بحث بودجه و در راستای تاکیدات شهردار محترم رشت مبنی بر ایجاد درآمدهای پایدار به منابع درآمدی مناسبی دست یابیم.

Share