فرمانده انتظامی رودسر خبر داد:

کشف ۲ کیلو تریاک از مسافر اتوبوس در رودسر

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر از کشف ۲ کیلوگرم تریاک از مسافر یک دستگاه اتوبوس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رودسر از کشف ۲ کیلوگرم تریاک از مسافر یک دستگاه اتوبوس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس موادمخدر شهرستان رودسر در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه توزیع موادمخدر در یکی از روستاهای بخش کلاچای، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه پلیس با انجام تحقیقات از صحت موضوع اطمینان حاصل کرد افزود: با بررسی به عمل آمده مشخص شد که متهم برای خرید موادمخدر و انتقال آن به کلاچای به یکی از استان‌های همجوار سفر کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر تصریح کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی متهم را با هماهنگی قضائی در داخل یک دستگاه اتوبوس در شهر رودسر دستگیر کرد.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از ساک همراه متهم، ۲ کیلوگرم تریاک و یک دستگاه ترازوی توزین موادمخدر کشف شد.

سرهنگ جوانمردی در پایان با اشاره به اینکه متهم ۳۰ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share