پیام مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت ۸ و ۹ دیماه

حماسه ۹ دی ۱۳۸۸ نشانه‌ای از این بصیرت و فهم ملتی است که برای انجام رسالت خود، خودجوش به صحنه آمدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مجمع نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت ۸ و ۹ دیماه پیامی صادر کرد.

در متن پیام آمده است:

حوادث پس از پیروزی انقلاب اسلامی که در راستای دفاع از ارزش‌های الهی رقم خورد در منشاء و سرآغاز، برکات زیادی در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفع توطئه‌ها بود که در همه آن‌ها نقش بصیرت و آگاهی مردمی جایگاه ویژه‌ای را بخود اختصاص داده است.
حماسه ۹ دی ۱۳۸۸ نشانه‌ای از این بصیرت و فهم ملتی است که برای انجام رسالت خود، خودجوش به صحنه آمدند تا به همه فتنه گران داخلی و خارجی اثبات کنند که برای حراست از ارزش ها، دفاع از رهبر معظم انقلاب اسلامی و حقوق مردم در صحنه هستند.
مردم با بصیرت گیلان در هشتم دی سال ۸۸ یک روز زودتر دفاع خود را از ولایت فقیه نشان دادند و امید دشمنان را به یاس تبدیل کردند تا اثبات کنند مردم سرزمین گیل هر کدام یک میرزا کوچک هستند و به دشمنان بفهمانیم که ما با عهدی که با اماممان بستیم پایبندیم و بصیرت ما از مشتهای گره شده و قلبهای داغدار حسینی تجلی پیدا کرد.
مجمع نمایندگان گیلان با گرامیداشت یوم الله هشتم و نهم دی ماه، توفیق روزافزون مردم عزیز میهن اسلامی به ویژه مردمان مومن، متعهد و ولایتمدار استان گیلان را از درگاه ایزد منان مسألت می‌نماید.

رسول فرخی میکال
رئیس مجمع نمایندگان گیلان

Share