مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان

هیچ بن بستی برای واحدهای صنعتی وجود ندارد که نتوان آن را با کار جهادی مسئولان برطرف کرد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: تکیه بر تولیدات داخلی باعث بهبود وضعیت اشتغال و معیشت مردم خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با حمید رضائی فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه دیدار و گفتگو کرد. این جلسه که به میزبانی شرکت شهرکهای صنعتی گیلان برگزار و مسائل مربوط به شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان آستانه اشرفیه مورد بررسی قرار گرفت.

رضائی فرماندار شهرستان استانه اشرفیه در این دیدار به فعال کردن واحدهای تولیدی که به هر دلیلی تعطیل و راکد شده‌اند تأکید کرد و گفت: این واحدها را جزو اولویت‌های خود قرار دهیم و آن‌ها را به سرمایه گذاران معرفی کنیم چرا که معتقدیم جهش تولید با فعال کردن این واحدها سریع‌تر محقق میشود.

وی در ادامه افزود: شهرک‌ها و نواحی صنعتی راهی است به سوی توسعه پایدار.

سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از حضور و زحمات رضائی فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: هیچ بن بستی برای واحدهای صنعتی وجود ندارد که نتوان آن را با کار جهادی مسئولان برطرف کرد و این مهم محقق نمی‌شود جز این که سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب عملیاتی و اجرایی شود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید گفت: تکیه بر تولیدات داخلی علاوه بر این که می‌تواند وضعیت اشتغال را بهبود بخشد، باعث بهبود وضعیت معیشت مردم نیز خواهد شد.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: تولید کننده باید برای ادامه فعالیت خود، به آینده امیدوار باشد و این امید تنها در سایه حضور مدیران در صحنه و تلاش و همت مسئولانه تمامی افراد محقق می‌شود.

Share