در حاشیه بازی در سلمانی فارسی؛

هدیه بازیگر زن یونانی برای داوود میرباقری

من در این مدت به زبان فارسی علاقه‌­مند شدم و به آقای میرباقری گفتم که تا ۴ سال دیگر که قرار است این سریال پخش شود، فارسی یاد می‌گیرم و کار دوبله نقشم را بر عهده می‌گیرم!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، خریستینا سوتیریو بازیگر یونانی سریال «سلمان فارسی»، کتاب نقاشی‌های هنرمند یونانی را با نوشتار خود به زبان فارسی به داوود میرباقری کارگردان سریال «سلمان فارسی» هدیه داد.

به گزارش روابط عمومی سیما، این بازیگر یونانی درباره حضور خود در ایران گفت: پیش از آغاز پروژه سلمان فارسی هیچ‌گاه فکر نمی­‌کردم به ایران سفر کنم، اما واقعاً ایران بسیار متفاوت‌تر از آن چیزی بود که تصور می‌کردم. مردمانی با فرهنگ و کشوری زیبا که حس بسیار خوبی نسبت به آن پیدا کرده‌­ام. دشت‌ها و کویر‌های خیلی زیبا و شهر زیبای کرمان، خلیج فارس و جنگل ابر شاهرود برایم بسیار جذاب بود و امیدوارم در این سفر اصفهان، شیراز و یزد را ببینم.

من در این مدت به زبان فارسی علاقه‌­مند شدم و به آقای میرباقری گفتم که تا ۴ سال دیگر که قرار است این سریال پخش شود، فارسی یاد می‌گیرم و کار دوبله نقشم را بر عهده می‌گیرم! البته این نکته را به مزاح گفتم، اما واقعا به زبان فارسی علاقه­‌مندم و اکنون که در رایزنی فرهنگی هستم، تمایل دارم متنی را به فارسی برای آقای میرباقری بنویسم.

 

Share