فرماندار رضوانشهر تأکید کرد:

مشارکت‌های مردم تضمین کننده پایداری نظام و انقلاب است | سردار سلیمانی برای ما یک ملت بود

فرماندار رضوانشهر با اشاره به اینکه مشارکت‌های مردم تضمین کننده پایداری نظام و انقلاب است، گفت: حضور مردم در نهم دی حماسه بیاد ماندنی را رقم زد که در این روز مفهوم بصیرت، هوشیاری و دشمن‌شناسی ملت آگاه ایران اسلامی به خوبی نشان داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمود قاسمی، فرماندار رضوانشهر در جلسه یوم الله نهم دی و اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع مدیران شهرستان گفت: دهه بصیرت فرصتی مناسب برای استکبارستیزی و دشمن‌شناسی و تجدید میثاق با ولایت است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت‌های مردم تضمین کننده پایداری نظام و انقلاب است، گفت: حضور مردم در نهم دی حماسه بیاد ماندنی را رقم زد که در این روز مفهوم بصیرت، هوشیاری و دشمن‌شناسی ملت آگاه ایران اسلامی به خوبی نشان داده شد.

فرماندار رضوانشهر بیان داشت: براساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا، امسال برگزاری نشست‌ها و تجمعات گرامیداشت دهه بصیرت فاطمی و میثاق با ولایت امکانپذیر نیست.

قاسمی بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها برای تبیین این مناسبت‌ها در گرامیداشت این دهه و فضاسازی شهری توسط دستگاه‌های فرهنگی شهرستان و شهرداران تاکید کرد.

فرماندار رضوانشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره در پیش بودن اولین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی یک ملت بود برای ما و به عنوان الگوی آزادی‌خواهان جهان و محور مقاومت جایگاه رفیعی دارد که این را مردم با حضور خودشان نشان دادند که پشتیبان این نظام، انقلاب و ولایت فقیه هستند، لذا گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والام مقام در دهه بصیرت، وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان است.

اخلاص تنها رمز موفقیت سردارسلیمانی بود

امام جمعه رضوانشهر نیز در این جلسه گفت: فتنه ۸۸ بعد از جنگ تحمیلی بزرگترین فتنه بود، که مردم در روز نهم دی با امام امت تجدید میثاق نمودند.

حجت‌الاسلام مهدی نژاد افزود: آن چیزی که نهم دی را در تاریخ انقلاب ماندگار کرد حرکت عظیم مردم ولایتمدار بود که به جهت دفاع از ارزش‌ها، دین و ولایت و مقدسات به میدان آمدند و این حماسه عظیم را خلق کردند.

وی در ادامه گفت: اخلاص تنها رمز موفقیت سردارسلیمانی بود، شجاعت و تدبیر از دیگر ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی بود که باعث شد تا بی‌پروا در دفاع از اسلام و انقلاب برابر دشمنان بایستد و در این راه جان خود را نثار کند.

از نهم تا ۱۹ دی ماه به نام دهه بصیرت نامگذاری شده است.

Share