گودرزوند در تذکری شفاهی:

مدیریت ضعیف شرکت ” شستا” باعث ورشکستگی بسیاری از کارخانجات شده است

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: بکارگیری افراد ناتوان در مسند شرکت‌های شستا باعث ورشکستگی بسیاری از کارخاتجات این شرکت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهرداد گودرزوند چگینی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۷ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت زهرا (س) در تذکری خطاب به وزیر صمت گفت: وزیر صمت باید در کنترل بازار کالاهای اساسی مردم به ویژه مرغ و قیمت های سر به فلک کشیده خودرو نظارت جدی داشته باشد.

نماینده مردم رودبار در مجلس یازدهم در تذکر دیگری درخصوص مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی و همسازی حقوق بازنشستگان و کارگران، خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: کامیون داران و رانندگانی که ۳۰ سال کار می کنند، اما پس از این ۳۰ سال با حداقل حقوق بازنشسته می شوند و باید گفت که این‌ها اقشار زحمتکشی هستند که توجه ویژه این وزارتخانه را می‌طلبد.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره اوضاع بهم ریخته شرکت شستا، بیان کرد: مدیریت ضعیف و بعضاً به کارگیری افراد ناتوان درمسند شرکت‌های وابسته به شستا باعث ورشکستگی بسیاری از کارخانجات شده که بایستی از افراد توانمند در اینگونه شرکت ها بکارگیری شود، چرا که تقویت بنیه بازنشستگان تامین اجتماعی از طریق همین شرکت ها صورت می گیرد همچنین به کارگیری افراد ناتوان، ارائه خدمات به بازنشستگان کشور را با مشکل روبرو کرده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به وزیر ارتباطات اظهار کرد: بخش رحمت آباد، انبارلو و خرداب و همچنین بخش هایی از بخش مرکزی شهرستان دچار مشکلات زیرساختی اینترنت هستند.

گودرزوند چگینی همچنین در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی ضمن رسیدگی به کشاورزی حوزه انتخابیه تاکید کرد: لزوم رسیدگی فوری به کشاورزی شهرستان رودبار، آب بندهای شهرستان و همچنین بخش هایی از انبارلو و خرداب و همچنین آفات زیتون در دستور کار قرار گیرد./

Share