با عقد قراردادی؛

مدافع پیشین شهرداری آستارا به سپیدرود رشت پیوست

مدافع وسط فصل گذشته شهرداری آستارا به عضویت تیم سپیدرود رشت درآمد تا در بازی‌های آینده بتواند در ترکیب این تیم به میدان برود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معین تقوی، مدافع وسط فصل گذشته شهرداری آستارا به عضویت تیم سپیدرود رشت درآمد تا در بازی‌های آینده بتواند در ترکیب این تیم به میدان برود.

تقوی با ۲۸ سال سن از بازیکنان تاثیرگذار شهرداری آستارا در راه صعود به لیگ دسته اول بود و به جز آن در تیم پاس گیلان بازوبند کاپیتانی این تیم را در اختیار داشت.

باشگاه سپیدرود تا این لحظه با میثم فردوسی از مس کرمان، اویس کردجهان از شهرداری ماهشهر، حسین گوهری از شهرداری بندرعباس، سید علی یحیی زاده از نیروی زمینی تهران، فرشاد اسماعیل زاده از شهرداری فومن، حامد حاجتی از دخانیات گیلان، محمد غلامی، میثم میرپسندیده، محمد طالبی و میلاد پورمحسن از داماش گیلان، صاحب فرجی، سید محمد حسینی و مصطفی زینعلی از چوکای تالش در رده بزرگسال و مهدی بیات از نفت مسجدسلیمان، آرین سهرابی از شهرداری آستارا، امیرحسین صالحی و هومن مسعودی از پاس گیلان در رده زیر ۲۳ سال قرارداد امضا کرده‌اند.

همچنین سرخ‌پوشان با پویا نزهتی، حسین احمدلو، صادقی صادقی و حسام یعقوبی بازیکن بزرگسال و در رده زیر ۲۳ سال و امید با رضا عاشوری، محمدمهدی محمدپور و آرین نصیری نژاد، آرمان مردانی، علی بیجاری، ماهان سروی، رضا کاسب و سهیل حسنی اقدام به تمدید قرارداد کرده است.

Share