با ابلاغ حکمی از سوی رئیس قوه‌قضاییه؛

محمد کرمی به عنوان رئیس حوزه قضایی بخش رودبنه منصوب و معرفی شد

طی مراسمی با حضور مجید الهیان قائم مقام رئیس کل دادگستری گیلان، محمد کرمی با ابلاغ حکمی از سوی رئیس قوه‌قضاییه به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی بخش رودبنه معرفی و از زحمات عیسی نعمتی در این سمت قدردانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی مراسمی با حضور مجید الهیان قائم مقام رئیس کل دادگستری گیلان و جمعی از مسئولان بخش رودبنه، رئیس جدید حوزه قضایی این بخش معرفی شد.

مجید الهیان در این مراسم با اشاره به ابلاغ سند تحول قوه قضائیه، قانون اساسی را پایه و مبنای تدوین این سند دانست و اظهار داشت: رفع نواقص و کاستی‌ها و نوآوری در بخش‌های مختلف دستگاه قضایی در راستای ایجاد تحولی بنیادین از نتایج ارزشمند اجرای سند تحول قوه قضائیه خواهد بود.

وی با بیان اینکه سند تحول در ۴۷ محور تدوین شده است تصریح کرد: بخشی از راهکارهای سند تحول نیازمند اصلاح برخی قوانین و مقررات است که همکاری سایر نهادها به ویژه مجلس شورای اسلامی را می‌طلبد.

الهیان در ادامه قضاوت را امری خطیر عنوان نمود و افزود: تمامی کارها خصوصا امر قضاوت باید در راستای جلب رضایت عموم مردم باشد که رضایت الهی را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی ساخت و سازهای غیر مجاز، تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی را یکی از معضلات بخش رودبنه دانست و از رئیس جدید این حوزه قضایی خواست تا در کنار رسیدگی متقن و عادلانه، صیانت از منابع طبیعی و اراضی ملی و همچنین پیگیری حقوق عامه را در اولویت‌های مدیریتی خود قرار دهد.

گفتنی است در پایان این مراسم محمد کرمی با ابلاغ حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی بخش رودبنه معرفی و از زحمات عیسی نعمتی در این سمت قدردانی شد.

محمد کرمی پیش از این ریاست شعبه دادگاه کیفری دو شهرستان لنگرود را برعهده داشت.

Share