برگزاری مراسم معارفه با حضور فرماندار لنگرود؛

محسن کشاورز بخشدار کومله شد | بخشدار جدید ظرفیتها را شناسایی کند

آئین معارفه محسن کشاورز به عنوان بخشدار کومله با حضور رحیم حیدری فرماندار شهرستان لنگرود روز چهارشنبه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «رحیم حیدری» در مراسم تکریم و معارفه بخشدار کومله که روز چهارشنبه، ۲۴ دی در بخشداری برگزار شد، با اشاره به خاطرات خوب و نام نیک بخشدار سابق در دوران تصدی در بخشداری کومله، گفت: بخشدار جدید کومله نیز جوان پرتلاش و توانمندی است که باید تلاش کند صحنه‌ها و عرصه‌ها را در این بخش رونق دهد.

فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه همه دارای مشکلاتی هستند و به دنبال مشکلات دارای ظرفیت‌هایی هستند تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود، هم افزایی و حل و فصل مشکلات به معنای مسئول بودن است و مسئول باید وقت بیشتری را در کمک و خدمت به مردم بگذارد.

 حیدری با اشاره به شرایط موجود در جامعه و تحریم‌هایی که نظام استکباری ایجاد کرد، اذعان کرد: تنها موضوعی که کمبودها را جبران می‌کند توسعه ظرفیت‌ها و هم افزایی با صاحب نظران است.

نماینده عالی دولت در شهرستان گیلان با تاکید بر اینکه بخشدار جدید باید در بخش‌های مختلف حسب کارگروه‌ها و ظرفیت‌ها صاحب اثر و نظر باشد، تصریح کرد: بخشی از ظرفیت‌ها شامل طبیعت بکر کومله، مزارع چای و برنج، ظرفیت‌های گردشگری و اقتصادی است.

حیدری با بیان اینکه هنر این است که ببن ظرفیت‌ها وفاق ایجاد شده و به نحو احسن استفاده شود، خاطرنشان کرد: بخشدار جدید با وقت‌گذاری و هم اندیشی با اقشار مختلف، شناسایی ظرفیت‌های بخش، پیگیری مسائل مربوط به بیمارستان در حال ساخت و دیگر مسائل پیگیر امورات مربوط به بخش باشد.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات «محمد علی خداجو» قدردانی و «محسن کشاورز» به عنوان بخشدار جدید کومله معرفی شد.

 

Share