همزمان با سراسر کشور در توزیع برق گیلان صورت پذیرفت:

مانور تعمیرات و بهینه سازی با محوریت صیانت از حریم شبکه های توزیع برق

همزمان با سراسر کشور در توزیع برق گیلان مانور تعمیرات و بهینه سازی با محوریت صیانت از حریم شبکه های توزیع برق صورت پذیرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمداسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان جزییات اجرای مانور تعمیرات و بهینه‌سازی با محوریت صیانت از حریم شبکه‌های توزیع برق را ارائه کرد.

وی در حاشیه مراسم آغاز این مانور که بصورت ویدئو کنفرانس با شرکت توانیر برگزار شد، اظهار داشت: محوریت اجرای این مانور تعدیل روشنایی معابر، شناسایی و جمع آوری برق‌ها و رمز ارزهای غیر مجاز، عملیات شاخه زنی و رفع حریم و جمع آوری بنرها است که در استان گیلان همزمان با سراسر کشور به همت ۸۰ اکیپ عملیاتی به اجرا درآمد.

هنرمند گفت: در این مانور ۸۰ اکیپ اجرایی، ۱۶۹ نفر از کارکنان اجرایی با ۶۸۸ نفر ساعت در ۲۰ امور توزیع برق استان به فعالیت و انجام امور محوله پرداختند.

مدیرعامل توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد: اجرای عملیات شاخه زنی با ظرفیت ۱۴ اکیپ، اعزام ۲۰ اکیپ برای شناسایی برق‌های غیر مجاز و رمز ارزهای در طرح کاهش پیک زمستانی، اجرای طرح تعدیل معابر با ۱۵ اکیپ، اعزام ۱۲ اکیپ از امور‌های استان جهت جمع آوری بنر‌ها و صدور اخطار به متجاوزین حرائم، اجرای اقدامات رفع کانون خطر آفرین در سطح ۸ امور استان با ۱۰ اکیپ، اصلاح فلش و باز آرایی شبکه با ظرفیت ۹ اکیپ در قالب طرح تاب آوری فشار متوسط و اصلاح شبکه‌های فشار ضعیف، بخشی از اقدامات کارکنان خدوم و پرتلاش شرکت طی این مانور است.

هنرمند به طرح جهادی افزایش تاب آوری شبکه‌های فشار متوسط که از ابتدای سال در سطح استان در حال اجراست اشاره کرد و افزود: تا کنون ۲۷۸ مرحله از این طرح با فعالیت ۱۳۵۱ اکیپ اجرایی با اعتباری بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال اجرا شده است و طی آن ۵۶۲ کیلومتر شبکه اصلاح و بهسازی شده است.

وی تاکید کرد: در سال جاری براساس برنامه ریزی انجام شده ۱۰۰۰کیلومتر از شبکه‌های فرسوده استان گیلان باید به کابل خودنگهدار مجهز شوند که تا کنون با اعتباری معادل ۱۲۰ میلیارد تومان بیش از ۹۲۳ کیلومتر آن اجرایی شده است.

مدیرعامل توزیع برق گیلان در پایان ضمن تشکر از همراهی و همکاری مشترکین و مسئولین استان با شرکت توزیع برق گیلان تصریح کرد: این شرکت بصورت شبانه روزی در جهت تحقق شعار تلاش بی‌منت، تامین برق پایدار، آسایش ورفاه مشترکین تلاش خواهد کرد.

Share