فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد

فرایند دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان آغاز شد+ جزئیات

دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان توسط سازمان فضای مجازی سپاه قدس استان با عنوان “گیلداد” همراه با گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار محمد عبدالله پور در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان توسط سازمان فضای مجازی سپاه قدس استان، گفت: این رویداد با عنوان “گیلداد” همراه با گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، فرصتی ارزشمند جهت جذب ایده‌ها، کشف استعدادها و ساماندهی گروه‌های منسجم تولید محتوا در بستر فضای مجازی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به محورهای برگزاری این رویداد و اهمیت رفع نظام مسایل استان با استفاده از ظرفیت‌های تیم‌های تولیدی به خصوص شرکت‌های استارتاپی و شرکت های دانش بنیان افزود: معضلات اجتماعی گیلان، کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا در بخش اقتصادی، مهاجرت و تغییر کاربری اراضی در گیلان و دو بخش ویژه شامل شهید حاج قاسم سلیمانی( و جبهه مقاومت) و شهید محسن فخری زاده( و صنعت و شهدای هسته‌ای) از محورهای این رویداد دیجیتال است.

سردار عبدالله پور خاطرنشان کرد: علاقه مندان می‌توانند ایده های خود را جهت انیمیشن، بازی موبایل، نماهنگ، مستند و فیلم کوتاه، موشن گرافی و رئال موشن برای شرکت در این رویداد ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه زمان مهلت ایده ها در این رویداد دیجیتال، از ۱۳ لغایت ۲۶ دی ماه است تصریح کرد: افراد می‌توانند ایده های خود را از طریق وب سایت Gildadevent.ir ارسال کنند.

سردار عبدلله پور در ادامه افزود: در پایان دی‌ماه با داوری ایده های رسیده، از منتخبین جهت ادامه رویداد دعوت به عمل خواهد آمد. منتخبین در یک بازه زمانی مشخص و با همراهی منتورها و مربیان توانمند حوزه‌های مختلف رویداد تولید محتوای بسیج گیلان، مسیر تبدیل ایده به محصول را طی خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به حضور سرمایه گذاران داخل و خارج استان در این رویداد افزود: در پایان رویداد با حضور مجموعه های سرمایه‌گذاری، امکان ارایه ایده و محصولات تولیدی توسط تیم های تولید محتوای حاضر در رویداد به منظور جذب سرمایه گذار فراهم خواهد شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تولیدات تخصصی و کاربردی در بستر فضای مجازی علاوه بر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی می‌تواند در بحث اقتصادی هم اثرگذار باشد، گفت: به برگزیدگان این رویداد دیجیتال، جوایز ارزنده، حمایت‌های مالی، تسهیلات و جذب سرمایه‌گذار تعلق می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه فضای مجازی کشورمان نباید به خارج از کشور وابسته باشد خاطرنشان کرد: باید با اراده جهادی و انقلابی و با تولید محتوا در حوزه‌های مورد نیاز در فضای مجازی ورود کنیم.

دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان توسط سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان و با حمایت و همراهی ادارات و سازمان های متولی در سطح استان برگزار می شود.

Share