در آخرین روز ثبت‌نام؛

علی کریمی با مهدی مهدوی‌کیا و سعید دقیقی وارد انتخابات شد

علی کریمی، صبح امروز (شنبه) با حضور در ساختمان فدراسیون فوتبال ثبت نام خود را به عنوان نامزد ریاست فدراسیون به صورت رسمی ثبت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی کریمی، صبح امروز (شنبه) با حضور در ساختمان فدراسیون فوتبال ثبت نام خود را به عنوان نامزد ریاست فدراسیون به صورت رسمی ثبت کرد.

کریمی که برای تصدی ریاست فدراسیون نامزد شده است، مهدی مهدوی‌کیا، سعید دقیقی و فاطمه علیپور را به‌عنوان نواب رئیس اول تا سوم خود معرفی کرده است.

اکبر محمدی، مدیرعامل باشگاه پیکان نیز به عنوان نماینده مدیران عامل باشگاه‌ها ثبت نام خود را تکمیل کرد.

دکتر امین نوروزی، معاون پزشکی پیشین باشگاه استقلال، دکتر توحید سیف‌برقی، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، علیرضا شهاب، فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال و منصور قنبرزاده، مدیرعامل پیشین باشگاه نفت و عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ نیز به عنوان کارشناس نامزد حضور در انتخابات هیئت رئیسه شدند.

امیرحسین محتشم، رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر نیز با حضور در فدراسیون فوتبال به عنوان نماینده مدیران عامل باشگاه‌ها در انتخابات ثبت نام کرد.

فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهر خودرو به عنوان نماینده باشگاه‌ها در هیئت رئیسه در انتخابات ثبت نام کرد.

صادق درودگر برای ثبت‌نام در پست هیئت رئیسه فدارسیون فوتبال در ساختمان فدارسیون حضور یافت.

فریدون اصفهانیان، عضو فعلی هیئت رئیسه و رئیس هیئت فوتبال استان زنجان برای حضور مجدد در هیئت رئیسه به عنوان نماینده هیئت‌ها در انتخابات ثبت نام کرد.

رضا درویش، مدیرعامل پیشین باشگاه سایپا در پست هیئت رئیسه به عنوان کارشناس و سعید نجاریان ساروی، مدیرعامل باشگاه شهروند ساری به عنوان نماینده مدیران باشگاه‌ها برای حضور در هیئت رئیسه در انتخابات ثبت نام کردند.

هدایت ممبینی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به عنوان کارشناس در انتخابات فدراسیون فوتبال برای حضور در هیئت رئیسه ثبت نام کرد.

کیومرث هاشمی، رئیس پیشین کمیته ملی المپیک ثبت نام اینترتی خود را برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال و نامزدی در پست ریاست انجام داد و امروز برای تکمیل ثبت نام راهی فدراسیون فوتبال می‌شود. علیرضا رحیمی، غلامرضا بهروان و پریا شهریاری به ترتیب به عنوان نایب رئیس اول، دوم و سوم پیشنهادی کیومرث هاشمی معرفی شده‌اند.

تکمیل می شود…

Share