سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری تالش خبر داد؛

ضرب و شتم مأموران جنگلبانی در تالش توسط یک متصرف زمین های ملی

ماموران یگان حفاظت واحد خاله سرای ۵۷ بخش اسالم باز هم ضرب و جرح مأموران جنگلبانی تالش در حین رفع تصرف هزار و ۵۰۰مترمربع از زمینهای ملی در روستای دیگه سرای اسالم با حکم قضایی، از سوی فردی که زمینها را تصرف کرده بود مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تالش گفت: در حالی که ۳هفته از ضرب و شتم ۲مامور جنگلبانی در تالش می‌گذرد دوباره ۲مامور دیگر این اداره مورد ضرب و شتم یک متصرف زمین‌های ملی قرار گرفتند.

آرش شادپور گفت: ماموران یگان حفاظت واحد خاله سرای ۵۷ بخش اسالم باز هم ضرب و جرح مأموران جنگلبانی تالش در حین رفع تصرف هزار و ۵۰۰مترمربع از زمینهای ملی در روستای دیگه سرای اسالم با حکم قضایی، از سوی فردی که زمینها را تصرف کرده بود مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و یکی از ماموران از ناحیه چشم و بینی و دیگری به صورت سطحی زخمی شد.

وی گفت: این متصرف ۶ماه قبل نیز به دلیل تصرف همان زمین جریمه شده بود و این بار علاوه بر تکرار تخلف، با حمله به ماموران منابع طبیعی بر جرم خود افزود.

در اوایل ماه جاری نیز ۴قاچاقچی چوب آلات جنگلی در منطقه جوکندان تالش، ۲نیروی منابع طبیعی این شهرستان را مورد ضرب و شتم قرار داده و متواری شده بودند و پانزدهم همین ماه با همراهی نیروی انتظامی و با حکم‌قضایی دستگیر شدند.

Share