علی کریمی بیان کرد

شاید ثبت نامم در فدراسیون رسمی نشود | دنبال برنامه های رنگی نیستم

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران پس از ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: هرکس بتواند کمک کند مورد استفاده قرار می گیرد چرا که دنبال اجرای برنامه‌های رنگی نیستم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، علی کریمی پس از حضور در فدراسیون فوتبال برای ثبت نام در انتخابات حوزه ریاست که دهم اسفندماه برگزار می‌شود، درباره مشکل بوجود آمده در ثبت نام مهدی مهدوی کیا برای حضور در پست نایب رئیسی فدراسیون گفت: این مشکل حل شد.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال راجع به برنامه خود افزود: ثبت نام اول راه ماست و در دو ماه باقی مانده فرصت داریم تا برنامه ریزی کنیم و دنبال فوتبال پاک برویم. به دنبال کارهای اساسی هستیم و خودتان می‌دانید این مشکلات با یک ماه و دو ماه درست نمی‌شود. حرف‌های امروز من کمی زود است ولی اول باید انتخاب شویم تا بتوانیم برنامه‌هایمان را پیاده کنیم.

وی یادآور شد: از تمام کسانی که بخواهند کمک کنند استفاده می‌کنیم. البته یکسری دوستان مطالب را رنگی کردند ولی وقتی بحث فدراسیون پیش می‌آید رنگ‌ها کنار می‌رود و ما دنبال برنامه‌های رنگی نیستیم. قطعاً کسانی که بتوانند به ما کمک کنند حضور خواهند داشت.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره صحبت‌های مطرح شده در خصوص سابقه کم مدیریتی‌اش ادامه داد: اساسنامه این اجازه را به من و امثال من داده و حتماً این اساسنامه روی اصول بوده است که ثبت نام کردم. حرف و حدیث همیشه وجود دارد. یکسری انتقاد می‌کنند و اکثریت هم حمایت کردند.

او درباره دلایل حضور خود در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بالاخره ما هم باید وارد گود شویم اما صحبت کمی زود است، ان شاالله صلاحیت‌ها تائید شود مفصل حرف می‌زنیم. از روزی که ورود کردیم تصمیم گرفتیم برنامه‌های خوبی را مهیا کنیم و در روزهای آتی همه چیز را مفصل اعلام می‌کنیم.

کریمی با اشاره به هدف خود برای فوتبال پاک و سالم گفت: هر کس دوست داشت فوتبال پاک و شفاف باشد حتماً به ما رای می‌دهد. هر کسی هم دوست دارد به فردی دیگر رای بدهد این کار را می‌کند.

کریمی درباره بدهی‌های فدراسیون نظیر بدهی به مجموعه شستا افزود: این سوالات را الان نباید بپرسید. قبلاً گفتم فدراسیون مشکل اقتصادی و حتی داوری دارد. ما شرایط خوبی را در لیگ مشاهده نمی‌کنیم. هر زمان جایگاه به دست بیاورم آن زمان در مورد این مسائل حرف می‌زنم. اجازه بدهید ثبت نام من رسمی شود. شاید اصلاً رسمی نشود.

او درباره عدم حضور در عرصه مربیگری نیز تصریح کرد: من کلاً چند وقت است این تصمیم را گرفتم و ثبت نام من در فدراسیون استارت کارم در مدیریت است و با توجه به فاصله‌ای که در مربیگری برایم افتاده است علاقه‌ای به مربیگری ندارم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران افزود: امیدوارم تایید صلاحیت شوم. دعا می‌کنم و آن موقع حرف‌ها و برنامه‌هایم را می گویم.

وی در خصوص احتمال اینکه اگر در فدراسیون رای نیاورد به باشگاه پرسپولیس برود گفت: نمی دانم! در آینده معلوم نیست چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. با مدیران بزرگی در داخل و خارج کار کردم و تجربه دارم که می‌توانم کمک کنم.

کریمی در مورد انجام لابی در انتخابات برای کسب رای گفت: همین جوری آمده‌ایم. هرکس توانش را دارد انجام دهد. البته الان هم یکسری کلیپ بیرون می‌آید که علناً در آنها گفته می‌شود به ما زنگ زده‌اند تا رای جمع کنند. باید نهادهای نظارتی ورود کنند. با دانستن تمام این مسائل آمده‌ام و به انتخابات ورود داشته‌ایم.

او درباره حضور مهدی مهدوی کیا تاکید کرد: کار کوچکی نیست که بخواهیم به تنهایی انجام دهیم. قطعاً کمک‌های زیادی خواهد شد. در آینده اسامی بیشتری را خواهید شنید.

Share