با حکم مدیرعامل آبفای گیلان؛

“سهیل نخست لطفی” سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی آبفای گیلان شد

با ابلاغ رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی این شرکت منصوب و معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی حکمی از سوی سیدمحسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان، سهیل نخست لطفی به عنوان سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی این شرکت منصوب شد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در آئین معارفه سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی این شرکت با تأکید بر نظم و انضباط مالی تصریح کرد: با برنامه ریزی دقیق در حوزه مالی و مشخص نمودن اولویت ها، مسائل باید مدیریت شود.

وی با اشاره به اینکه مدیریت صحیح مسائل مالی مورد انتظار است افزود: فرایندهای اصلی شرکت، با توجه به شرایط اقتصادی باید مدیریت شود و خرید اقلام ضروری در اولویت قرار گیرد و نظم و انضباط مالی در قالب یک پروتکل رعایت شود که در همه ارکان شرکت تأثیرگذار خواهد بود.

مدیرعامل آبفای گیلان با تأکید بر وفاق و همدلی کارکنان اظهار داشت: از پیشنهادات سازنده همکاران باید استفاده کرد و ارتباط موثر با امور تابعه شرکت بعنوان موتور محرکه آبفای گیلان بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه مدیرعامل آبفای گیلان ضمن تقدیر از خدمات ارزنده محمود فیروزی معاون مالی و پشتیبانی سابق این شرکت که به افتخار بازنشستگی نائل شد، سهیل نخست لطفی را بعنوان سرپرست این معاونت معرفی نمود.

گفتنی است سهیل نخست لطفی پیش از این بعنوان مدیر دفتر حسابرسی و نظارت مالی، معاون خدمات مشترکین و درآمد، مدیر امور مالی شرکت خدمت می‌نمود.

Share