طی مراسمی جداگانه؛

روسای ادارات بهزیستی شهرستان‌های فومن و آستانه اشرفیه معارفه شدند

طی مراسمی جداگانه روسای ادارات بهزیستی شهرستان‌های فومن و آستانه اشرفیه منصوب و معارفه شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی مراسمی جداگانه رئیس اداره بهزیستی شهرستان‌های فومن و آستانه اشرفیه منصوب و معارفه شدند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فومن معارفه شد

در نشستی در دفتر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان، با حضور دکتر قاسمیان معاون توانبخشی و طوفانی معاون پیشگیری سازمان بهزیستی استان گیلان، رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان فومن معارفه و خانم پورحبیبی ماسوله، مشاور امور بانوان سازمان بهزیستی گیلان به ریاست اداره بهزیستی شهرستان فومن منصوب شد.

محتشم خواه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان فومن در این جلسه با تقدیر از زحمات رئیس سابق این اداره، اظهار کرد: رئیس جدید بهزیستی شهرستان باید با افزایش نظارت بر واحدهای تابعه، درخصوص رفع مشکلات معیشتی افراد تحت پوشش تلاش مضاعف نماید.

وی با تاکید بر لزوم توسعه فعالیت‌های مرتبط با پیشگیری، آموزش و توانمندسازی افراد تحت پوشش این سازمان، خواستار توسعه ظرفیت سمن‌ها و استفاده از این سازمان‌های مردم نهاد و به ویژه خیرین شد.

محتشم خواه افزود: رئیس جدید این اداره باید با استفاده از تجارب خود و بهره گیری از ظرفیت ستادی استان، به منظور توسعه خدمات و پیشبرد اهداف سازمانی در شهرستان اقدام نماید.

سرپرست اداره بهزیستی آستانه اشرفیه منصوب شد

طی مراسمی مهناز مسرور، سرپرست اداره بهزیستی آستانه اشرفیه شد.

رضائی در این نشست که با حضور مدیرکل بهزیستی استان گیلان برگزار شد، اظهار داشت: همه ما در یک فضایی خدمت می‌کنیم که نیازمند آرامش برای ارائه بهتر خدمات به مردم هستیم و با توجه به شرایط خاص جامعه هدف بهزیستی، انتطار می‌رود روند رو به رشدی در انتظار خدمت گیرندگان باشد.

گفتنی است در این مراسم از تلاش‌های ۶ساله هادی حکیم قیاسی در اداره بهزیستی شهر آستانه اشرفیه تقدیر شد.

مهناز مسرور دارای کارشناسی پرستاری و دانشجوی فوق لیسانس مدیریت دولتی است و در رزومه وی با ۲۲ سال سابقه، کارشناس اداره بهزیستی لاهیجان، معاون بهزیستی لاهیجان و سرپرست بهزیستی سیاهکل دیده می‌شود.

Share