مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان مطرح کرد؛

رشد مثبت در تامین مالی صنایع کوچک و متوسط با ورود به بازار سرمایه

ضرورت بستر سازی و ایجاد شرایط لازم برای حضور سرمایه گذاران در شهرکهای صنعتی از موضوعاتی است که باید به آن توجه ویژه داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  فریبرز سعیدی کیا مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان صبح امروز با حجت الاسلام و المسلمین لاکانی مدیر حوزه های علمیه استان گیلان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین لاکانی مدیر حوزه های علمیه استان گیلان با  بیان اهمیت صنایع کوچک و سهم آن در اقتصاد کشور تاکید کرد: یکی از مهمترین ارکان تحقق سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، رونق و توسعه صنایع کوچک است و توجه ویژه به این صنایع علاوه بر اینکه سبب تداوم رشد صنعت استان خواهد شد، آسیب پذیری اقتصاد استان را در حد بسیار زیادی کاهش خواهد داد.

وی تصریح کرد: توجه به صنایع کوچک همانگونه که در بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز مستقیماً به آن اشاره و تأکید شده راهی مطمئن برای بهبود شاخص های صنعتی و اقتصادی و توسعه و تثبیت اشتغال مولد است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلانضمن تشکر از حضور حجت الاسلام و المسلمین لاکانی مدیر حوزه های استان گیلان گفت: ضرورت بستر سازی و ایجاد شرایط لازم برای حضور سرمایه گذاران در شهرکهای صنعتی از موضوعاتی است که باید به آن توجه ویژه داشت.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان تصریح کرد: برای بازاریابی واحدهای تولیدی باید برنامه‌های آموزشی با همکاری کارشناسان و صاحب‌نظران در نظر گرفته شود و برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی در این زمینه مفید است.

سعیدی کیاضمن اشاره به تجربه مثبت سایر کشورها در تشکیل بازار (SME) بیان کرد: بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا که در زمینه ورود شرکت های کوچک و متوسط به بازار سرمایه فعالیت داشته اند، رشد مثبتی در تامین مالی صنایع کوچک تجربه کرده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان ضمن تاکید بر اهمیت جذب سرمایه گذاری خارجی، عنوان کرد: یکی از مسایل اصلی بازار(SME) بحث جذب سرمایه گذاری خارجی است. برخی شرکت های بین المللی مایل هستند به این بازار وارد شوند و این امر زمینه شفافیت و افزایش استاندارهای اقتصادی بنگاه های کوچک و متوسط را رقم خواهد زد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلاندر پایان گفت: همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا خدمات مناسبی را در اختیار صنعتگران به ویژه سرمایه گذاران قرار دهیم.

Share