پلیس گیلان اعلام کرد:

دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۵ ساعت با اعتراف به ۸ فقره سرقت

سرهنگ علیرضا حدادی، سرپرست پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۵ ساعت با اعتراف به ۸ فقره سرقت در شهر رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۵ ساعت با اعتراف به ۸ فقره سرقت در شهر رشت خبر داد.

سرهنگ علیرضا حدادی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام خبر سرقت یک دستگاه خودرو پراید در محدوده شهر خمام، بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی بلافاصله با اجرای اقدامات کنترلی خودرو و سارق را در کمتر از ۵ ساعت در شهر رشت شناسایی کردند افزود: متهم پس رویت ماموران با بی‌توجهی به دستور توقف پلیس با حرکات مخاطرآمیز به فرار خود ادامه داد.

سرپرست پلیس آگاهی استان گیلان گفت: کارآگاهان آگاهی در با اقدامات پلیسی خودرو مورد نظر را متوقف و سارق ۳۲ساله را پس از حمله به سمت ماموران با سلاح سرد، مهار و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه سارق دستگیر شده در تحقیقات پلیس تاکنون به سرقت ۲دستگاه خودرو پراید و همچنین ۶ فقره سرقت وسایل داخل خودرو اعتراف کرده است خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی از متهم برای کشف احتمالی سرقت‌های دیگر همچنان ادامه دارد.

Share