مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان؛

خدمات و نقش قشر کارگر در رشد و توسعه صنعتی و اقتصادی یک جامعه بسیار مهم است

کارگران به عنوان بازوی توسعه ای واحدهای تولیدی و صنعتی نقش مهمی در تحقق شعار سال که با عنوان «جهش تولید» نامگذاری شده است، دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان با حسن ایزدی دبیر اجرائی خانه کارگر گیلان دیدار و گفتگو کرد.

سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان گفت: امروزه صنعتی شدن یکی از مهم‌ترین گام‌ها برای توسعه همه­جانبه و ایجاد توازن بین کشورهای درحال توسعه محسوب می‌شود و از آنجایی که برای بسیاری از شهرهای ایران رشد شهرنشینی همراه با رشد صنعتی بوده است احداث صنایع در قالب مجتمع‌ها و شهرک‌های صنعتی یکی از مهم‌ترین مؤلفه­ها برای توسعه پایدار شهرها به شمار می­رود.

وی در ادامه بیان داشت: نیروی انسانی ماهر سرمایه هر کشوری بوده و در این بین کارگران به عنوان بازوی توسعه ای واحدهای تولیدی و صنعتی نقش مهمی در تحقق شعار سال که با عنوان «جهش تولید» نامگذاری شده است، دارند.

سعیدی کیا در ادامه افزود: خدمات و نقش قشر کارگر در رشد و توسعه صنعتی و اقتصادی یک جامعه بسیار مهم است، چراکه با توجه به اهمیت جایگاه کارگران در عرصه اقتصاد و تولید، این قشر می‌توانند نقش بسزایی در تحقق اهداف جهش تولید داشته باشند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی گیلان در این دیدار گفت: دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارند که با فشارهای اقتصادی و اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه، موجبات تعطیلی دومینووار واحدهای صنعتی و بیکاری هزاران کارگر را فراهم کنند ولی صنعتگران با تلاش و همت اجازه ندادند که این توطئه محقق شود.

وی افزود: یکی از مهمترین سیاست‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان ، حفظ وضعیت اشتغال موجود در جامعه است که با همکاری صاحبان صنایع و ایجاد و راه اندازی واحدهای جدید ، این مهم بیش از پیش محقق خواهد شد.

حسن ایزدی دبیر اجرائی خانه کارگر گیلان گفت: در کشورهای توسعه یافته با استفاده بهتر از اندیشه و بازوی هنرمند کارگران و نیروهای انسانی زمینه پیشرفت و رونق دو چندان یک واحد تولیدی فراهم می شود و باید در سال جاری که توسط مقام معظم رهبری به سال «جهش تولید» نامگذاری شده است در این مسیر گام برداشت و از پتانسیل کارگران بیش از پیش استفاده کرد.

وی افزود: چرخ سازندگی و بالندگی با دست های پر توان این کارگران که به عنوان نیروی کار خلاق و به تعبیر مقام معظم رهبری سربازان اقتصاد مقاومتی هستند، محقق می شود و در این بین نقش کارگر به‌عنوان محرک و راهبر تولید در تحقق جهش تولید کلیدی است.

ایزدی گفت: با اینکه این جمعیت بزرگ همواره با چالش‌های بسیاری از جمله افزایش ناچیز دستمزد، پرداخت دیرهنگام حقوق و نداشتن امنیت شغلی رو به رو هستند ولی می توانند بازوی حرکت و توسعه واحد تولیدی و صنعتی باشند و در تحقق جهش تولید نقش ویژه ای ایفا کنند.

Share