اعضای بدن معاون پرورشی «دبستان نبوت» ناحیه ۲ رشت اهدا شد

«خانم معلم گیلانی» با آخرین نفس هایش هم «درس رستگاری» داد

معاون پرورشی «دبستان نبوت» ناحیه ۲ رشت که خود پسری در آستانه هشت سالگی داشت و سرپرستی چند کودک یتیم را نیز بر عهده گرفته و به امورات آن‌ها رسیدگی می‌کرد، زمانی که دریافت ممکن است از اتاق عمل زنده بیرون نیاید، وصیت کرد در صورت امکان اعضای بدنش به انسان‌های نیازمند اهدا شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اعضای بدن معاون پرورشی «دبستان نبوت» ناحیه ۲ رشت اهدا شد.

مریم اسمعیل‌نژاد، معاون پرورشی «دبستان نبوت» ناحیه ۲ رشت که خود پسری در آستانه هشت سالگی داشت و سرپرستی چند کودک یتیم را نیز بر عهده گرفته و به امورات آن‌ها رسیدگی می‌کرد، زمانی که دریافت ممکن است از اتاق عمل زنده بیرون نیاید، وصیت کرد در صورت امکان اعضای بدنش به انسان‌های نیازمند اهدا شود.

طبق این گزارش؛ روز یکشنبه ۲۱ دی ماه ۱۳۹۹ در بیمارستان رازی رشت، کبد و کلیه ایشان برای اهدا به یک پسر ۱۸ساله و یک دختر ۱۷ساله اهدا شد.

پیام مدیرکل آموزش و پرورش گیلان به مناسبت وفات فرهنگی ایثارگر

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در پیامی با تقدیر از عمل الهی و نوع دوستانه اهدای عضو خانم مریم اسمعیلی‌نژاد، فقدان این مادر فرهنگی و شریف را تسلیت گفت.

متن کامل پیام «محمد رحمتی» به شرح زیر است:

«باسمه تعالی»

«ومن احیاها فکانما احیاءالناس جمیعا»

«هرکس انسانی را از مرگ نجات دهد گویا همه مردم را از مرگ نجات داده است.»

خانواده محترم اسمعیل‌نژاد و مشعوفی

با کمال تاثر و تاسف مطلع شدم در سوگ فقدان دختری نجیب، همسری شریف و مادری بس عزیز و دلسوز که از همکاران ارجمند و شناخته شده ما بودند به سر می‌برید.

در سخت‌ترین شرایط با رضایت به تقدیر الهی و اتکال به رب العالمین، حسب رسالت دینی، فرهنگی و انسانی وطبق وصیت آن مرحومه، به اهدای اعضای ایشان به انسان‌های نیازمند و رنج دیده رضایت دادید و با این عمل انسانی و خداپسندانه حیاتی دوباره به آن‌ها بخشیدید.

اینجانب ضمن تعظیم به این همه شکوه و عظمت و تقدیر از این حرکت خداپسندانه، آسمانی شدن همکار ارجمندمان، بانو «مریم اسمعیل‌نژاد» را به محضر همسر داغدار، فرزند عزیزشان، خانواده محترم و بستگان و جامعه فرهنگیان استان گیلان تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند منان برای ایشان علو درجات را خواستارم.

محمد رحمتی

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان

Share