به بهانه اظهارات شاذ آقای نماینده؛

تاکسیرانی رشت از کیان رانندگان تاکسی در برابر اتهامات احمدی سنگری دفاع خواهد کرد؟

با توجه به اتهام زنی این نماینده به اصطلاح انقلابی به رانندگان تاکسی باید ببینیم که تاکسیرانی رشت آیا برای حمایت از کیان این قشر اقدامی خواهد کرد و حاضر می‌شود تا از زیرمجموعه ۱۲ هزار نفری خود در برابر اتهامات وارده دفاع کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عصر روز شنبه ۲۷ دی ماه خبری بر روی تلکس خبری خبرگزاری فارس قرار گرفت که تا این لحظه موجی از از انتقادها را در پی داشته است.
در نشستی که برای بررسی مشکلات حمل‌ونقل شهری و برون‌شهری شهرستان رشت با حضور فرماندار شهرستان و محمدرضا احمدی سنگری نماینده رشت و خمام برگزار شد، این نماینده مجلس یازدهم با اتهام زنی به برخی رانندگان تاکسی آن‌ها را «بنگاه تبلیغاتی ضدانقلاب» نامید.
آنگونه که خبرگزاری فارس گزارش داده، «محمدرضا احمدی نیز در این جلسه با تأکید بر تعریف منشور اخلاقی و اجتماعی برای رانندگان تاکسی اظهار کرد: همه ما از شرایط سخت فعالیتی رانندگان تاکسی مطلع هستیم، اما رانندگان باید بدانند که تمامی این تسهیلات و حمایت‌ها را نظام برایشان فراهم می‌کند.
محمدرضا احمدی با انتقاد از اینکه برخی از رانندگان بنگاه تبلیغاتی ضدانقلاب می‌شوند افزود: رانندگان تاکسی به‌واسطه شغلشان با افراد فراوان و مختلفی سروکار دارند و متأسفانه برخی از همین افراد ناخواسته با سخنانی که مطرح می‌کنند به‌عنوان یک بنگاه تبلیغاتی ضد نظام اقدام می‌کنند.
وی با انتقاد از بی‌سروسامانی ناوگان‌های حمل‌ونقل بین‌شهری تصریح کرد: ایستگاه‌های بین‌شهری باید ساماندهی شود و در برخی از موارد شاهد هستیم که شهرداری‌ها به‌واسطه اینکه ناوگانی مابین محدوده خدماتی وجود دارد به عملکرد آن نظارتی ندارند و حتی نرخ کرایه در این ایستگاه‌ها توسط افراد خاصی تعیین می‌شود.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تغییر دائمی برخی از ایستگاه‌های تاکسی گفت: تمامی فعالیت‌ها در این حوزه باید بر اساس چارچوب و منشور مشخص انجام شود».
در واقع در نشستی که می‌بایست مشکلات ریز و درشت رانندگان که این روزها آن‌ها نیز با افزایش قیمت لوازم و قطعات خودرو همانند سایر مردم مظلوم ایران از تنگی معیشت رنج می‌برند، مطرح میشد؛ نماینده آن‌ها در مجلس یازدهم آن‌ها را بنگاه تبلیغاتی ضدانقلاب نامید.
البته آن‌هایی که طی چندماه اخیر اخبار مرتبط با نمایندگان مجلس یازدهم را دنبال کرده باشند اینگونه اظهارات عجیب و غریب نیست و تقریبا روزی نیست که یکی از نمایندگان جدید افاضات شاذ و سطحی نداشته باشند. همین چند روز پیش بود که نطق انگلیسی احمدی سنگری به دستمایه طنز رسانه‌های داخلی و خارجی تبدیل شد و سوژه به دست رسانه‌های آن‌ور آبی داد.
اما احمدی سنگری به گونه‌ای درباره مشکلات و حمایت‌های صورت گرفته صحبت می‌کند که گویا خبردار نیست طی ماه‌های اخیر تنها قشری که از آن‌ها به خوبی حمایت شده نمایندگان مجلس یازدهم بوده‌اند که وام ودیعه مسکن ۲۰۰ میلیون تومانی، وام ضروری ۳۰۰ میلیون تومانی و دناپلاس ۵۰۰ میلیون تومانی را با نرخ دولتی و خارج از نوبت دریافت کرده‌اند و معدود تلاش مجلس یازدهم تصویب قانون حمایت معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی به ۶۰ میلیون نفر بود که آن هم با مخالفت شورای نگهبان و دولت اجرایی نشد و همان وعده هم رنگ اجرا به خود نگرفت!
حالا با توجه به اتهام زنی این نماینده به اصطلاح انقلابی به رانندگان تاکسی باید ببینیم که تاکسیرانی رشت آیا برای حمایت از کیان این قشر اقدامی خواهد کرد و حاضر می‌شود تا از زیرمجموعه ۱۲ هزار نفری خود در برابر اتهامات وارده دفاع کند یا اینکه با سکوت در برابر این اتهامات، مردم همچنان باید چنین اظهارات بی‌پشتوانه‌ای را شاهد باشند.

Share