شهردار چابکسر خبر داد:

بهترین نقطه شهر چابکسر از محلی برای دپوی زباله پاکسازی می شود+ تصاویر

شهردار چابکسر با اشاره به تدوین بسته سرمایه گذاری اظهار کرد: با احداث مجتمع تجاری و مسکونی با توجه به چشم انداز این منطقه به محل خوبی برای گردشگری تبدیل می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ضیا باژرنگ شهردار چابکسر در حاشیه بازدید معاون عمرانی استاندار گیلان و فرماندار رودسر از محل دپوی زباله با بیان اینکه بهترین نقطه شهر و در بر اصلی خیابان امام به محلی برای دپوی زباله قرار گرفته است، تصریح کرد: درحالی که این منطقه میتواند به محلی برای سرمایه گذاری تبدیل شود، حدود ۴۰ سال است که زباله در این مکان دپو می شود.

وی با بیان اینکه با کمترین هزینه زباله های روز پردازش کامل انجام میشود، افزود: در کنار آن نیز زباله های قدیمی پردازش می شود که این موضوع سبب شده رجکت زباله به ۱۵ درصد برسد و شش هزار متر زمین آزادسازی شود.

باژرنگ به دیارمیرزا گفت: امید داریم با ادامه این روند تا پایان سال این لکه بازسازی و احیا شود.

شهردار چابکسر با اشاره به تدوین بسته سرمایه گذاری اظهار کرد: با احداث مجتمع تجاری و مسکونی با توجه به چشم انداز این منطقه به محل خوبی برای گردشگری تبدیل می شود.

وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در بافت شهر که با اعتبار ۱/۸ میلیاردی صورت گرفته یادآور شد: بازسازی المانهای شهری، سنگ فرش مساجد و نصب نمادهای شهری از دیگر برنامه های ما است.

باژرنگ با بیان اینکه چابکسر فاقد برنامه ۵ ساله بوده است، تصریح کرد: این برنامه توسط مشاور تهیه شده تا برنامه های شهری در آن راستا اجرایی شود.

شهردار چابکسر با بیان اینکه شهرداری در طول تصدی بنده مجوزی خارج از ضوابط شهری صادر نکرده است، گفت: با حفظ مقررات توانسته ایم بودجه را به دو برابر افزایش دهیم و به دنبال این هستم که بودجه سال آینده از ۵/۷ میلیارد تومان به ۱۲ میلیارد تومان برسد.

Share