مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد:

برگزاری جشنواره «رفیق خوشبخت ما» همزمان با سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی

غلامی گفت: جشنواره «رفیق خوشبخت ما» از روز شنبه «۱۳ دی ماه» همزمان با سالگرد شهادت حاج‌قاسم آغاز شده و تا دهه مبارک فجر اجراء خواهد شد و مخاطبان می‌توانند آثار خود را به حوزه معاونت جوانان این جمعیت ارسال کنند، همچنین در ایام دهه فجر نیز برگزیدگان اعلام و تقدیر می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیاوش غلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به آغاز جشنواره «رفیق خوشبخت ما» به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: این طرح دارای دو رویداد است که بخشی از آن، برگزاری جشنواره فرهنگی هنری با هدف «بررسی سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی متناسب با شعارها و اهداف جمعیت هلال‌احمر» است.

غلامی با اشاره به رویکرد این جشنواره افزود: در جشنواره «رفیق خوشبخت ما» افراد دعوت به ثبت خاطرات، دست‌نوشته‌ها و مسائل مرتبط با سبک زندگی حاج قاسم در قالب فیلمنامه، نریشن، موشن‌گرافی و انواع مطالب دیگر می‌شوند و می‌توانند مطالب خود را در سایت سازمان جوانان هلال‌احمر ثبت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به زمان برگزاری جشنواره مذکور گفت: این جشنواره از روز شنبه «۱۳ دی ماه» همزمان با سالگرد شهادت حاج‌قاسم آغاز شده و تا دهه مبارک فجر اجراء خواهد شد و مخاطبان می‌توانند آثار خود را به حوزه معاونت جوانان این جمعیت ارسال کنند، همچنین در ایام دهه فجر نیز برگزیدگان اعلام و تقدیر می‌شوند.

غلامی با اشاره به برگزاری رویدادی با عنوان «چلچراغ» اظهار کرد: موضوع دیگر نیز برگزاری رویدادی با عنوان «چلچراغ» برای خیررسانی به این سردار شهید است که همزمان با سالگرد شهادت ایشان آغاز و تا ۲۲ بهمن ماه نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل هلال احمر گیلان با اشاره به رویداد چلچراغ افزود: در این رویداد داوطلبان نیت می‌کنند تا در این مدت اقدامات و امور خیر را به انجام رسانند و ثواب آن را به روح شهید سلیمانی هدیه کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اذعان داشت: مصادیق و نمونه‌های این امور خیر در سایت سازمان جوانان اعلام شده و اغلب این امور با محوریت کمک به بیماران کرونایی و اقداماتی برای کمک به شهروندان در راستای مقابله با کرونا، ایمن‌سازی شهر در برابر شیوع این ویروس، کمک به نیازمندان و … است.

سیاوش غلامی با اشاره به هدف این طرح افزود: در این طرح تلاش شده تا کمک به اعضای جامعه از بُعد ریالی و مالی خارج شود و به صورت عملی به منفعت‌رسانی در سطح شهر اقدام کنیم. هدف از این پویش، آشنایی و اُنس جوانان با شخصیت حاج‌قاسم سلیمانی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به اطلاع‌رسانی درباره رویداد چلچراغ گفت: این رویداد در روز شنبه ۱۳ دی ماه و همزمان با سالگرد این شهید بزرگوار رونمایی می‌شود و در رسانه ملی نیز به صورت رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد، علاوه بر این، از طریق فضای مجازی و رسانه‌های استان نیز در خصوص انجام این کار خیر اطلاع‌رسانی می‌شود.

Share