طی مراسمی با حضور مسوولین صورت گرفت؛

احمد علیزاده بلترک به عنوان بخشدار رحیم آباد منصوب و معرفی شد

ضمن تقدیر از تلاش‌های آقایان جابر مهری سرپرست اسبق بخشداری رحیم آباد و هادی نظام دوست سرپرست اسبق چابکسر، آقایان احمد علیزاده بلترک و حبیب رمضانی به ترتیب به سمت بخشداران رحیم آباد و چابکسر معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مجید هاشم‌پور در نشست شورای اداری شهرستان رودسر که با محوریت انتخاب بخشداران رحیم آباد و چابکسر در سالن اجتماعات شهید علی انصاری فرمانداری برگزار شد با اشاره به تلاش‌های دشمن با کمک عوامل داخلی در فتنه ۸۸ به بهانه تقلب در انتخابات برای فروپاشی نظام افزود: دشمن آن چه برای ما در سال ۸۸ انجام داد در انتخابات سال ۹۹ آمریکا بر سر خودشان آمد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب با توجه به ارتقای توان نظامی ایران جرات حمله به کشورمان را ندارند، تصریح کرد: امروز که دشمن در جنگ سخت ناکام مانده تلاش می‌کند از طریق جنگ نرم و بکارگیری رساته‌ها و فضاهای مجازی ذهنیت مردم را نسبت به نظام و انقلاب مخدوش کند

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ناکارآمد جلوه دادن دولت و نظام جمهوری اسلامی گفت: دشمن برای کمرنگ جلوه دادن خدمات نظام و سیاه نمایی کردن تلاش کرد تا امید برای بهتر شدن مسایل اقتصادی و معیشتی را از دل ملت ایران بزداید.

وی با اشاره به حضور ویروس کرونا از اسفند ماه سال گذشته در ایران و جامعه جهانی، افزود: دولت و نظام با بکارگیری همه توان و ظرفیت کشور برای مبارزه با این ویروس و کمک به مردم بکار گرفت در حالیکه دشمنان ما از حداکثر فشارها برای تامین دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز را بکار گرفت

هاشم‌پور با اشاره به اهمیت انتخابات رباست جمهوری در سال ۱۴۰۰ افزود: یکی از مولفه‌های قدرت نظام برگزاری انتخابات و مشارکت حداکثری مردم است.

وی با تاکید بر لزوم فراهم کردن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیان کرد: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت از مهم‌ترین مولفه‌های برگزاری انتخابات است که باید در انتخابات آینده مورد توجه قرار گیرد.

هاشم‌پور با بیان اینکه همه مدیران اجرایی موظف هستند تمامی امکانات و تجهیزات لازم برای انتخابات را فراهم کنند، افزود: رعایت اصل قانون و رعایت بی‌طرفی در انتخابات باید مورد توجه مسئوولان و برگزارکنندگان انتخابات مورد توجه قرار گیرد.

وی بکارگیری نیروهای درون سازمانی، جوان، بانوان و متخصص را رویکرد وزارت کشور خواند و افزود: امیدوارم که بخشداران با روحیه هم افزایی و امید با مردم ارتباط گرفته برای حل مشکلات آن‌ها اقدام کنند.

در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های آقایان جابر مهری سرپرست اسبق بخشداری رحیم آباد و هادی نظام دوست سرپرست اسبق چابکسر، آقایان احمد علیزاده بلترک و حبیب رمضانی به ترتیب به سمت بخشداران رحیم آباد و چابکسر معرفی شدند.

مدیران ادارات خدمت به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهند

محمدمهدی مظفری نیز در نشست شورای اداری این شهرستان که با محوریت انتخاب بخشداران رحیم آباد و چابکسر برگزار شده بود، اظهار کرد: این آمدن و رفتن‌ها وابسته به این است که چگونه عمل کنیم عمل خیر در اذهان مردم به یادگار می‌ماند.

وی با بیان اینکه مسئولیت در نظام بر پایه خون شهدا بوده و مقدس است افزود: عناوین و مسئولیت‌ها امانتی نزد مسئولین است از این رو باید از این امانت در جهت خدمت به مردم بهره ببریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم افزود: بخشداران با مدیران شهرستان و بخش تعامل داشته و با نظارت در حوزه‌های مختلف بویژه حوزه روستایی در جهت رفع موانع و مشکلات مردم پیگیری‌های جدی داشته باشند.

مظفری با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری و کشاورزی در شهرستان رودسر به ویژه در بخش‌های رحیم آباد و چابکسر تصریح کرد: بایستی بتوانیم به درستی از ظرفیت‌های موجود همانند چادرشب بافی و تولیدات ارزشمند فندق و گل گاوزبان در جهت رونق تولید و اشتغال استفاده کنیم.

Share