مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان؛

با مدیریتی قاطع، دلسوز و در صحنه می‌توان به صنعت استان کمک کرد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: می بایست زمینه مناسب را برای تحقق خودکفایی اقتصادی در آینده‌ای نزدیک رقم بزنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،، فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با حمید رضائی فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه دیدار و گفتگو کرد.

رضائی فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در این دیدار بر اهمیت و نقش واحدهای تولیدی کوچک بر اقتصاد ملی پرداخت و بیان داشت: امروزه بسیاری از کشورهای دنیا به این امر پی برده‌اند که واحدهای تولیدی کوچک، نقش عمده‌ای در اقتصاد ملی ایفا می‌کنند و در برخی از این کشورها چنین به نظر می‌رسد که اقتصاد ملی بر پایه بنگاه‌های اقتصادی کوچک بنا شده است.

وی در ادامه به این موضوع اشاره کرد که با توجه به اهمیت صنایع خرد در تحقق توسعه صنعتی، مسئولیت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به عنوان متولی سیاستگذاری و توسعه صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در کشور سنگین‌تر شده است.

فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از زحمات دکتر رضائی فرماندار محترم شهرستان آستانه اشرفیه بیان داشت: تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید ملی تدبیر هوشمندانه‌ای است تا دولتمردان را بیش از گذشته به حمایت از صنعتگران ایرانی معطوف کنند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: در حال حاضر با مدیریتی قاطع، دلسوز و در صحنه می‌توان به صنعت استان کمک کرد که مجموعه شهرکهای صنعتی در این راستا تمام تلاش خود را بیش از پیش به کار خواهد گرفت.

وی در پایان بیان داشت: می‌بایست رفته رفته موانع پیش‌روی صاحبان صنایع را رفع کنیم و زمینه را برای تحقق خودکفایی اقتصادی در آینده‌ای نزدیک رقم بزنیم.

گفتنی است، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان از شهرک صنعتی نقره ده آستانه اشرفیه و کیشستان صومعه سرا بازدید به عمل آورد.

Share