معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام خامنه ای نیروی دریای سپاه

ایجاد اتحاد و همبستگی رمز موفقیت سردار سلیمانی در جبهه‌های نبرد بود

شکراللهی با بیان اینکه سردار سلیمانی توانست با قدرت ایمان و رفتارش، اتحاد و همبستگی را بین نیروهای مقاومت حاکم کند گفت: اگر تدبیر و فرماندهی این مرد بزرگ نبود هرگز محور مقاومت در جبهه های مختلف به این پیروزی‌های بزرگ نمی رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، سردار «اصغر شکراللهی» صبح امروز(دوشنبه، ۱۵ دی) در ویژه‌برنامه سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور نیروهای مسلح در گلزار شهدای رشت برگزار شد، اظهار داشت: امنیت، توسعه و پیشرفت کشور را مدیون شهدایی چون سردار سلیمانی هستیم.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام خامنه ای نیروی دریای سپاه با بیان اینکه هدف،  یکی از عناصر اصلی در رزم‌ نیروهای نظامی محسوب می‌شود گفت: همه تجهیزات و نیروی انسانی با داشتن هدف و برنامه حرکت می‌کنند.

شکر اللهی با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی در عرصه محور مقاومت و رزم هرگز هدف اصلی که در پیش گرفته بود را فراموش نمی‌کرد و با اقتدار جلو می رفت اذعان کرد: استقامت و اقتدار سردار دل ها لرزه بر پیکر دشمنان انداخت. سردار سلیمانی هرگز اهدافی را که در عرصه رزم و جبهه‌های مختلف از جمله سوریه و عراق در پیش گرفته بود را فراموش نمی‌کرد، در حالی که دشمن درصدد بود اهداف را با توطئه هایش حذف و سرنگون کند.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام خامنه ای نیروی دریای سپاه به اهداف گسترده سردار سلیمانی اشاره و تصریح کرد: کوتاه کردن دست تروریست های داعش در سوریه و عراق و دفاع از مردم بی پناه این دو کشور از جمله اهداف اصلی شهید سلیمانی بود.

شکراللهی خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در تمامی لحظات تلاش خود را متمرکز می کرد تا محور مقاومت را در تمامی جبهه ها به نقطه مطلوب و پیروزی برساند و در اهداف کلان بتواند تمامی طرح های شوم عربی، عبری، غربی و شوم استکبار را در منطفه بخشکاند.

وی با تاکید بر اینکه “نیروی انسانی” تعیین کننده ترین رُکن برای رسیدن به اهداف اصلی است گفت: رزمندگان ایرانی در دفاع مقدس، همه ایرانی بودند و زبان یکدیگر را می فهمیدند در دوران دفاع مقدس و در جهت اهداف مشترک حرکت می کردند، اما در محور مقاومت، نیروهای انسانی گاهی از جهت تفکر با هم متضاد بودند و کسی می بایست این نیرو را جمع و در آن اتحاد ایجاد می‌کرد که این شهید بزرگوار این کار را انجام داد.

شکر اللهی خاطر نشان کرد: اتحاد و یکپارچگی نیروی انسانی در عرصه فرماندهی در محور مقاومت از جمله ویژگی های بود که این شهید بزرگوار داشت.

وی با تاکید بر اینکه شهید سردار سلیمانی توانست اتحاد و همبستگی بین عناصر فرماندهی جبهه مقاومت ایجاد کند افزود: اگر تدبیر و فرماندهی این مرد بزرگ نبود هرگز در محور مقاومت در جبهه های مختلف به این پیروزی‌های بزرگ نمی رسیدیم.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام خامنه ای نیروی دریای سپاه به بعد معنوی فعالیت های سردار سلیمانی پرداخت و اظهار داشت: دشمنان ‌در جبهه های سوریه و عراق حضور داشتند همچون دفاع مقدس تا بن دندان مسلح بودند، درحالیکه پهبادهای مدرن را آمریکا و اسراییل در اختیار داعش و ترودیست ها قرار دادند، اما حاج قاسم معادله دشمن را همچون هشت سال دفاع مقدس برهم زد و روی محور معنویت تکیه داشت.

شکر اللهی اذعان کرد: اگر می‌خواهیم این مسیر که ‌مسیر عزت و سربلندی برای ملت رشید و فهیم ایران است، همچنان باقی بماند بایستی از صمیم قلب و جانمان مسیر مکتب حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهیم.

در ادامه مراسم شرکنت‌کنندگان با مداحی یاد و خاطرات شهید سپهبد سلیمانی را گرامی داشتند و مزار شهدای مدافع حرم رشت را  گلباران کردند.‌

Share