مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران:

انتقام خون سردار سلیمانی را در کمال آرامش و با طمانینه انجام خواهیم داد

مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: راه شهید سلیمانی در مسیر اهداف جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان برای همیشه ادامه دارد و انقلاب اسلامی قوی‌تر از گذشته به مسیر خود ادامه خواهد داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، مراسم یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور هیئت رئیسه، کارکنان و خانواده های مرکز فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت، و سخنرانی سردار محمدعلی حق بین، از فرماندهان جبهه مقاومت در جوار مزار شهید گمنام این فرماندهی برگزار شد.

سردار حق بین با گرامیداشت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: دشمنان ما مرتکب یک اشتباه بزرگ استراتژیک شدند؛ چراکه فکر کردند با شهادت ایشان می‌توانند نقشه‌های شوم خود در منطقه را اجرایی کنند.

وی تصریح کرد:‌ آمریکا با کار سخیف خود در شهادت سردار سلیمانی در خاورمیانه جایگاهی ندارد و همه برنامه‌هایش یکی پس از دیگری از بین رفت.

مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران به قدرت داعش اشاره و تاکید کرد: آمریکایی‌ها آنقدر به این گروه قدرت و آموزش داده بودند که اواخر، از قدرت این گروه هراس داشتند. گروهی که جنگیدن با آنها سخت بود، اما سردار سلیمانی با اراده راسخ و برای جرات دادن به نیروهای مقاومت روی خاکریزها قدم میزد تا پشت خاکریز، نیروها قدرت بگیرند.

همرزم شهید سلیمانی این شهید را یک نظامی شجاع و کم‌نظیر در عرصه‌های جنگ برشمرد و بیان کرد:‌ حاج قاسم در تصمیمات خودش، همه را دخیل می‌کرد اما تصمیمی که می‌گرفت پای آن می‌ماند و اهل عمل بود.

وی اخلاص، دینداری، صبر، مقاومت، مردم‌داری و ولایتمداری را از شاخصه‌های شهید سپهبد سلیمانی دانست و افزود: راه شهید سلیمانی در مسیر اهداف جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان برای همیشه ادامه دارد و انقلاب اسلامی قوی‌تر از گذشته به مسیر خود ادامه خواهد داد.

این فرمانده گیلانی مدافع حرم، شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را یک هدیه از طرف خدای بزرگ به ملت ایران دانست که موجب خیر و برکت برای نظام و کشور می‌شود و اضافه کرد: امروز شاهد یک همدلی و وحدت در کشور هستیم که این همدلی و وحدت مرهون خون پاک شهید سلیمانی است.

وی متذکر شد:‌ با حفظ این وحدت و اتحاد و انسجام در سایه پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، دشمنان ما را از خاورمیانه بیرون می‌کنیم.

حق بین، با تاکید بر اینکه امروز باید پشت سر رهبری باشیم، افزود: در عصر تکنولوژی قرار داریم و مسلمانان نیز راه ایستادگی در برابر دشمنان را یافته‌اند. دشمن در همه عرصه‌های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و به ویژه فرهنگی با ما در جنگ است.

وی بیرون کردن آمریکا از منطقه را پیروزی بزرگی دانست و ادامه داد: همه باید با وحدت و صلابت و همدلی پشت سر رهبری باشیم و کسانی که می‌خواهند مردم را بترسانند باید بدانند که از دشمن هستند.

مسئول اداره آموزش رزمی تخصصی معاونت آموزش کل سپاه پاسداران، با تاکید بر اینکه انتقام خون سردار سلیمانی قطعا از آنها گرفته خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما این اقدام را در کمال آرامش و با طمانینه انجام خواهیم داد و با قدرت و اقتداری که از رهبری و سردار سلیمانی گرفته‌ایم پیروز میدان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دشمن در عرصه نظامی هیچ اقدامی نمی‌تواند علیه ما انجام دهد، گفت: در حوزه فرهنگی باید متولیان امر بیشتر از گذشته کار کنند، زیرا دشمن در این حوزه بر ذهن و روح جوانانمان نقشه دارد و باید هوشیارانه عمل کنیم.

Share