باتوجه به هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی؛

اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق گیلان در حالت آماده باش قرار گرفتند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از آماده باش کارکنان و اکیپ‌های عملیاتی این شرکت باتوجه به هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وزرش باد گرم شدید و وقوع بحران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از آماده باش کارکنان و اکیپ‌های عملیاتی این شرکت باتوجه به هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وزرش باد گرم شدید و وقوع بحران خبر داد.

وی اظهار داشت: عطف به اعلام سازمان هواشناسی استان مبنی برنفوذ سامانه کم فشار و احتمال وزش بادشدید به گیلان، با برگزاری جلسات کاری و تعیین اعضای کمیته بحران و همچنین با تجهیز امورهای اجرایی، اینشرکت آمادگی کامل با مقابله با حوادث احتمالی را دارد.

وی تاکید کرد: بیش از ۸۰ اکیپ عملیاتی درسطح استان برای رفع ناپایداریهای احتمالی حادث شده، با امکانات لازم و مورد نیاز در حالت آماده باش قرار دارند.

هنرمند گفت: با توجه به گستردگی شبکه فشار ضعیف و متوسط در استان از ابتدای سال تا کنون با اجرای دو طرح بزرگ جهادی تاب آوری و جایگزینی شبکه‌های فرسوده به کابل خودنگهدار با شناسایی و رفع عیب نقاط قابل بهبود و حادثه‌خیز شبکه، به ترتیب بیش ۲۷۰ مرحله طرح تاب آوری و حدود ۱۰۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار جایگزین شده است تا در زمان بحران شاهد کمترین میزان ناپایداری در شبکه‌های توزیع برق باشیم.

وی در انت‌ها تصریح داشت راحت‌ترین و سریعترین راه برای اعلام خاموشی‌ها و مشکلات در حوزه برق، دانلود و نصب اپلیکیشن برق من است که از طریق سایت اینشرکت به آدرس www.gilanpdc.ir و یا کافه بازار قابل دسترس می‌باشد.

Share