درپی اعلام وضعیت نارنجی از سوی سازمان هواشناسی؛

اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق گیلان در حالت آماده باش قرار گرفتند

محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: درپی اعلام وضعیت نارنجی از سوی سازمان هواشناسی اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در حالت آماده باش قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از آماده باش کارکنان و اکیپ‌های عملیاتی اینشرکت باتوجه به احتمال بارش برف و وقوع بحران خبر داد.

وی اظهار داشت: عطف به اعلام سازمان هواشناسی استان مبنی بر ورود سامانه سرد و بارش‌زا به گیلان، با برگزاری جلسات کاری و تعیین اعضای کمیته بحران و همچنین با تجهیز امورهای اجرایی، شرکت توزیع نیروی برق گیلان آمادگی کامل با مقابله با حوادث احتمالی را دارد.

وی تاکید کرد: بیش از ۱۶۰ اکیپ عملیاتی در سطح استان برای رفع ناپایداریهای احتمالی حادث شده، با امکانات لازم و مورد نیاز در حالت آماده باش قرار دارند.

هنرمند گفت: از ابتدای سال تا کنون با شناسایی و رفع عیب نقاط قابل بهبود و حادثه‌خیز شبکه، حدود ۹۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار جایگزین شده است تا در زمان بحران شاهد کمترین میزان ناپایداری در شبکه‌های توزیع برق باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: راحت‌ترین و سریعترین راه برای اعلام خاموشی‌ها و مشکلات در حوزه برق، دانلود و نصب اپلیکیشن برق من است که از طریق سایت این شرکت به آدرسwww. gilanpdc.ir قابل دسترس می‌باشد.

Share