فرماندار فومن خبر داد؛

افتتاح ۲۹ پروژه شهرستان فومن در ایام دهه فجر

جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان فومن به ریاست محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان فومن به ریاست محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن برگزار شد. محسنی در این جلسه با تبریک چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و با گرامیداشت ۱۹ دی ماه قیام خونین مردم قم به پیشگامی روحانیت، اظهار کرد: تاریخ انقلاب اسلامی بخش مهمی از تاریخ معاصر ایران است و هنوز بخش های زیادی از آن باید برای اقشار مختلف تبیین شود.

وی با بیان این که روحانیت، دانشجویان، دانش آموزان، بازاریان، جوانان، بانوان، ورزشکاران، ارتشیان، روستاییان و عشایر همگی در پیروزی انقلاب اسلامی موثر بودند، بر لزوم تبیین نقش این اقشار در به ثمر رسیدن مبارزات انقلاب اسلامی تاکید کرد.

فرماندار شهرستان با بیان این که انقلاب اسلامی موثرترین انقلاب در تاریخ معاصر ایران است، بر بیان مناسب این رویداد و تشریح دلایل ایستادگی مردم در برابر رژیم شاهنشاهی برای عموم تاکید کرد و افزود: سه عامل ایمان و خودباوری؛ وحدت کلمه و رهبری حضرت امام خمینی (ره) باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد.

محسنی با اشاره به این که دشمن به دنبال ناکارامد نشان دادن نظام است، بر همدلی و اتحاد ملت به ویژه بر برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات در سال بعد تاکید کرد.

وی در ادامه با بیان این که انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی، مستحق برنامه ریزی فرهنگی شایسته است، بر اهتمام مسئولین در تبیین توانمندی ها و دستاوردهای نظام برای عموم مردم تاکید کرد.

محسنی افزود: برنامه های دهه مبارک فجر شهرستان در دو بخش عمرانی و فرهنگی اجراء می شود.

فرماندار شهرستان تشریح کرد: تعداد ۲۹ پروژه با اعتبار نزدیک به ۲۷ میلیارد تومان در حوزه های مختلف با سرمایه گذاری ۷ میلیارد تومانی بخش خصوصی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: شکل برگزاری بخش اعظم مراسم ها با توجه به شیوع بیماری کرونا، با اتکاء بر ظرفیت فضای مجازی خواهد بود.

محسنی با بیان این که ۲۲ کمیته ذیل ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان وجود دارد، تاکید کرد: هر یک از این کمیته ها در انجام وظایف خود اهتمام لازم را داشته باشند.

فرماندار شهرستان با اشاره به اهمیت ایجاد امید و نشاط در برنامه ها و انعکاس خدمات و دستاوردهای نظام، افزود: مهم ترین رویکرد برنامه های امسال، مردمی بودن آن است و متولیان باید در این خصوص تلاش نمایند تا شکل و محتوای برنامه های امسال با مشارکت اقشار مردم شهرستان اجراء گردد.

Share