فرماندار رشت در جلسه ستاد بازآفرینی شهری، خواستار شد؛

اختصاص سهمیه ویژه جهت آسفالت معابر رشت با توجه به شرایط خاص آب و هوایی

فرماندار رشت با اشاره به شرایط خاص آب و هوایی و اقلیمی شهر رشت و تاثیر آن بر استحکام آسفالت، خواستار اختصاص سهمیه قیر ویژه جهت آسفالت معابر شهری این شهرستان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،فرماندار رشت با اشاره به شرایط خاص آب و هوایی و اقلیمی شهر رشت و تاثیر آن بر استحکام آسفالت، خواستار اختصاص سهمیه قیر ویژه جهت آسفالت معابر شهری این شهرستان شد.

 علی فتح اللهی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری رشت که با حضور نمایندگان و شهردار رشت و مدیران کل راه و شهرسازی، اوقاف و امور خیریه، آب و فاضلاب و آب منطقه ای  در فرمانداری رشت برگزار شد با بیان اینکه  شهر رشت به دلیل بارندگی‌ها و شرایط اقلیمی خاص، نیازمند توجه ویژه جهت اختصاص سهمیه قیر جهت آسفالت است، افزود: برای جذب اعتبارات نیازمند همت و جدیت همه دستگاه‌ها در شهرستان رشت هستیم.

وی احیای بافت های فرسوده شهر رشت را یکی از چالش‌های مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: در رشت کمیسیون بازآفرینی به صورت مستمر برگزار شده و در جاهایی که مقرر بوده پروژه‌ها مصوب شود انجام شده و اقدامات اولیه در دستور کار قرار گرفته است.

فتح الهی با بیان اینکه در شهرستان رشت در موارد مختلف نگاه همه جانبه می‌تواند راهگشا باشد، اضافه کرد: احیای رودخانه‌ها، احیای بافت‌های قدیمی و جمع آوری فاضلاب شهری تالاب عینک و ساختمان‌ها در اولویت قرار دارد.

فرماندار رشت با بیان اینکه یکی از خواسته‌های دیرینه مردم این شهر بازسازی منطقه حرم مطهر خواهر امام رضا (ع) است، افزود: باید نگاه ویژه ای به اجرای این پروژه با توجه به اهمیت آن برای مردم شهر رشت شود.

Share