فرماندار رضوانشهر خبر داد؛

اجرای چهار سردهنه بر روی رودخانه شفارود | برطرف شدن ۳هزار و پانصد هکتار از مشکل آب زراعی

فرماندار رضوانشهر از اجرای چهار سردهنه با اعتباری بالغ بر حدود ۸۵ میلیارد ریال بر روی رودخانه شفارود در پونل این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ظهر روز سه شنبه دوم دی ماه نشستی پیرامون شناسایی نقاط بحرانی و حادثه‌خیز رودخانه‌های این شهرستان به ریاست محمود قاسمی با حضور سرپرست امور منابع آب و مشاور شرکت آب منطقه‌ای استان گیلان در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار رضوانشهر در این نشست جهت جلوگیری از خسارت‌های احتمالی بر پیگیری و شناسایی نقاط بحرانی و حادثه‌خیز رودخانه‌های این شهرستان توسط مشاور امور آب منطقه‌ای استان تاکید کرد.

وی ادامه گفت: اجرای چهار سردهنه با اعتباری بالغ بر حدود ۸۵ میلیارد ریال بر روی رودخانه شفارود در پونل از محل اعتبارات ملی تامین اعتبار گردیده و همچنین به پیمانکار واگذار و تجهیز کارگاه هم انجام شده است.

قاسمی با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه سردهنه‌سازی بر روی رودخانه شفارود گفت: با اجراء و تکمیل این پروژه حدود ۳هزار و پانصد هکتار از مشکل آب زراعی کشاورزی این شهرستان برطرف خواهد شد.

فرماندار رضوانشهر خواستار پیگیری و رفع نقاط خطر آفرین و حادثه‌خیز رودخانه‌ها با استفاده از منابع رودخانه‌ای توسط امور آب منطقه‌ای با همکاری دستگاه‌های ذی ربط برابر مقررات شد.

Share