شهردار رشت در دیدار با مدیر کل منابع طبیعی خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی زیرساخت های پارک تفریحی و گردشگری لاکان در روزهای آتی

شهردار رشت در دیدار با مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان خبر داد: عملیات اجرایی زیرساخت های پارک تفریحی و گردشگری لاکان در روزهای آتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار رشت عصر چهارشنبه با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان دیدار و گفتگو کرد.

سید محمد احمدی در این دیدار ضمن تاکید بر نقش اکولوژیک پارک و غنی‌سازی گونه‌های گیاهی و جانمایی و استقرار فلور گیاهان منطقه خزری و… اذعان داشت: در چارچوب طرح مصوب اماکن تفریحی برای رده‌های سنی مختلف تأمین خواهد شد. این طرح علاوه بر ایجاد یک پارک قابل دسترسی آسان برای شهروندان تقریباً بالغ بر ۷ متر مربع سرانه فضای سبز شهر رشت را افزایش خواهد داد.

در ادامه شهردار رشت تاکید کرد: در سال ۱۴۰۰ ضمن پیش‌بینی اعتبار لازم در بودجه سنواتی شهرداری پارک مزبور به بهره‌برداری خواهد رسید.

در این جلسه اختری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان نیز بر لزوم انجام اقدامات کوتاه مدت در تأمین زیرساخت‌ها تأکید کرد و گفت: تأثیرات این اقدامات باید در دو ماه آینده ملموس باشد و در همین راستا اظهار داشت: تمدید قرارداد و بهنگام‌سازی کتابچه طرح با همکاری شهرداری در دستور کار قرار دارد و انجام خواهد شد.

Share