معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای گیلان؛

۴ باب تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای رشت، انزلی، لاهیجان و منجیل در مدار بهره برداری است

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا، ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب استان را در مجموع ۱۱۰ هزار و ۶۰۰ مترمکعب در شبانه روز اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علیرضا غیاثی معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای گیلان با اعلام این خبر افزود: تصفیه خانه فاضلاب شهر رشت با ظرفیت ۶۳ هزار مترمکعب در شبانه روز، انزلی با ظرفیت ۲۰ هزار مترمکعب، لاهیجان با ظرفیت ۲۶ هزار مترمکعب و همچنین منجیل با ظرفیت ۱۶۰۰ مترمکعب در شبانه روز در مدار بهره برداری قرار دارند.

وی همچنین افزود: ۴ واحد پکیج تصفیه فاضلاب نیز در مسکن مهر رشت، آستانه اشرفیه، آستارا و رستم آباد در مجموع با ظرفیت ۲ هزار و ۲۸۰ مترمکعب در شبانه روز هم اینک در مدار بهره برداری است.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای گیلان یادآور شد: در سال جاری تکمیل تصفیه خانه فاضلاب آستارا با ظرفیت ۶ هزار و ۳۰۰ مترمکعب در شبانه روز، تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شرقی انزلی (غازیان) با ظرفیت ۱۲ هزار مترمکعب و تکمیل تصفیه خانه فاضلاب ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعبی جنوب شهر رشت در دستور کار می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر صومعه سرا با ظرفیت ۶ هزار و ۳۵۰ مترمکعب در شبانه روز نیز در مراحل نهایی فرآیند برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار است و همچنین نصب و راه اندازی پکیج تصفیه فاضلاب شهرهای آستارا، ماسال، املش و سیاهکل هم با ظرفیت ۲ هزار و ۱۲۰ مترمکعب در شبانه روز در دست اجراست.

Share