افتخاری دیگر برای تولیدات ایرانی:

۸۳ درصد؛ رضایت مشتری در سراسر کشور از پوشاک کودک هپی لند

برند پوشاک هپی لند با اعلام نظرسنجی‌ای کشوری در تمامی شعب خود، توانست ۸۳ درصد از رضایت مشتریانش را کسب کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ هپی لند، برند پوشاک هپی لند با اعلام نظرسنجی‌ای کشوری در تمامی شعب خود، توانست ۸۳ درصد از رضایت مشتریانش را کسب کند.

مدیر واحد امور مشتریان کارخانه پوشاک هپی لند در این خصوص گفت: این نظرسنجی بزرگ در جامعه آماری کشوری و در ۶۰ شعبه این مجموعه در ۶ ماه آغاز سال ۹۹ انجام شده است که درصد رضایتی بالغ بر ۸۳ درصد را به دنبال داشت.

مروارید محمدی همچنین تصریح کرد: سئوالاتی همچون میزان رضایت از دوخت و پارچه، برخورد مدیران و فروشندگان شعب، کیفیت و رنگ اجناس، تنوع رنگ، موجودی اجناس، قیمت محصولات، تکمیل بودن سایزها، تحویل به موقع از ملاک‌هایی بود که در این نظرسنجی بزرگ کشوری انجام شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: باید به این موضوع نیز اشاره کرد که دو عنوان «برخورد مدیران و فروشندگان شعب» و «رضایت از کیفیت پارچه» و ” تنوع رنگ پوشاک” از مواردی بود که بیشترین درصد رضایت را در این نظرسنجی به خود اختصاص داد.

مدیر واحد امور مشتریان کارخانه پوشاک هپی لند در پایان سخنان خود تاکید کرد: با توجه به اعلام این نظرسنجی و همچین رضایت خوب مشتریان از این اقدام، توزیع و جمع آوری دوباره این فرم‌ها برای ۶ ماه دوم سال ۹۹ نیز در حال انجام است که در اردیبهشت سال آینده نتیجه آن پس از بررسی‌های جامع اعلام خواهد شد.

گفتنی است کارخانه پوشاک هپی لند توانسته است در سالیان متمادی گواهی رعایت حقوق مصرف کنندگان را نیز کسب کرده و آن را به نام خود در تاریخ صنعت پوشاک کشور ثبت کند.

Share