به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش؛

گفت وگوی تلفنی استاندار گیلان با خانواده های شهدای نیروی دریایی ارتش

همزمان با هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش، استاندار گیلان در گفت وگوهای تلفنی جداگانه با خانواده شماری از شهدای نیروی دریایی ارتش در استان، یاد و خاطره آن شهیدان را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ارسلان زارع در روز نیروی دریایی و به‌دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛ با خانواده شهیدان بهرام شهبازلی، رضا فلاح احمدی زاد، یعقوب راستگو، ایرج نقیبی، علی باحور، احمد فیروزشاد و حسین خاکباز از شهدای والامقام نیروی دریایی ارتش در استان، بصورت جداگانه، تلفنی گفت وگو کرد و ضمن نثار درود و صلوات به روح پرفتوح شهیدان، یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

استاندار گیلان در این گفت وگوها، هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت و این روز را یادآور رشادت های دریادلان کشورمان برای حفاظت و حراست از کیان کشور و اقتدار ملی دانست.

وی با تصریح اینکه شهدا برای همه اعصار الگو و اسوه هستند، گرامیداشت یاد آن ستارگان پرفروغ را هدایت‌گر راه سعادت عنوان کرد.
دکتر زارع شهادت را مقامی والا دانست و با بیان‌ اینکه شهیدان با ایمانی راسخ در راه عقیده خویش به بالاترین مقام رسیدند، گفت: خانواده های معظم شهدا باید ارج نهاده شوند چراکه بر گردن همه مردم و انقلاب، حق بزرگی دارند.

وی ادامه داد: فداکاری که خانواده شهدا انجام داده اند، ستودنی‌ست و در پیشگاه خدای متعال از پاداش و اجر والایی برخوردارند.

امام خمینی (ره) به مناسبت رشادت‌ها و دلاور مردی‌های نیروی دریایی ارتش در دفاع از جزایر، بنادر، سواحل و دریاهای کشور و به ویژه دفاع از آبادان و خرمشهر و آب‌های نیلگون خلیج فارس در دوران جنگ تحمیلی و در نطفه خفه کردن نیروی دریایی دشمن بعثی، هفتم آذر  را روز نیروی دریایی ارتش نام گذاشت تا همه ساله حماسه با شکوه دریادلان نیروی دریایی و یاد شهدای عزیز و گرانقدر دریایی گرامی داشته شود.

Share