رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رضوانشهر خبر داد:

کولاک و یخبندان در محور پونل-خلخال | تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است

یونس هوشمندپور، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رضوانشهر گفت: کولاک و یخبندان شدید محور کوهستانی پونل به خلخال را فرا گرفته است و نیروهای راهداری مشغول بازگشایی و نمک پاشی محور هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رضوانشهر گفت: کولاک و یخبندان شدید محور کوهستانی پونل به خلخال را فرا گرفته است و نیروهای راهداری مشغول بازگشایی و نمک پاشی محور هستند.

یونس هوشمندپور افزود: هم اکنون کولاک و یخبندان شدید در منطقه حاکم شده است و نیروهای راهداری با بکارگیری تمام توان و امکانات موجود در منطقه حضور دارند.

 وی بیان کرد: محدوده روستاهای زندانه و جهانگیریه تا گردنه الماس در این محور بصورت تمام وقت تحت نظارت نیروهای راهداری است و از انسداد مسیر جلوگیری می‌کنند.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر گفت: محور پونل به خلخال از جاده های کوهستانی و سخت گذر استان گیلان محسوب می‌شود و هم اکنون امداد رسانی به خودرو های گرفتار در برف و در راه ماندگان در حال انجام است.

وی افزود: هم اکنون سراسر این محور برف روبی و نمک پاشی شده است و هر گونه تردد در این جاده، فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و دارای ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است و علاوه بر این ۸۰۰ کیلومتر از جاده های جنگلی این شهرستان که در گذشته تحت مراقبت شرکت سهامی جنگل شفارود بود هم اکنون تحت پوشش اداره راهداری منطقه می باشد.

Share