سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان خبر داد:

کشف ۲۰ کیلوگرم حشیش در لاهیجان و دستگیری قاچاقچی ۴۴ساله

سرهنگ علی احمدپور، سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان اظهار داشت: ۲۰ کیلوگرم ماده روانگردان از نوع حشیش در شهرستان لاهیجان کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان گفت: ۲۰ کیلوگرم ماده روانگردان از نوع حشیش در شهرستان لاهیجان کشف شد.

سرهنگ علی احمدپور در این خصوص گفت: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته و در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله موادمخدر از محورهای مواصلاتی به گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری فرماندهی انتظامی لاهیجان، حین پایش خودروهای عبوری در محور لنگرود به لاهیجان، خودرو برلیانس حامل موادمخدر را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت انجام شده آن را در شهرستان لاهیجان متوقف کردند.

وی به کشف ۲۰ کیلوگرم ماده روانگردان از نوع حشیش در بازرسی از این خودرو اشاره کرد و بیان داشت: قاچاقچی ۴۴ساله دستگیر و با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان در پایان هدف پلیس از اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی را افزایش امنیت و آسایش شهروندان برشمرد و تصریح کرد: راه‌های مواصلاتی استان به صورت شبانه‌روزی تحت نظر پلیس قرار دارد.

Share