فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد:

کشف انبار احتکار نهاده‌های دامی در لاهیجان | متهم ۳۱ساله به مرجع قضائی معرفی شد

سرهنگ قاسم جانعلی‌پور، فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف انبار احتکار نهاده‌های دامی به ارزش یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف انبار احتکار نهاده‌های دامی به ارزش یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قاسم جانعلی‌پور در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی در راستای شناسایی و برخورد با محتکران در پی دریافت خبری از احتکار نهاده‌های دامی در یکی از انبارهای سطح شهر لاهیجان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی با تحقیقات نامحسوس صورت گرفته و اشراف اطلاعاتی، محل احتکار نهاده‌های دامی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازرسی از این انبار، ۱۵ تن نهاده دامی و ۱۰ تن سنگ بستر مورد استفاده در مرغ‌داری‌ها کشف شد.

سرهنگ جانعلی‌پور تصریح کرد: در این رابطه متهم ۳۱ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی به پلمب انبار مربوطه اشاره کرد و اذعان داشت: کارشناسان این کشفیات را یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با محتکران از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از فعالیت عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

Share