رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ:

کارون امتیاز لیگ دسته دومی داماش را خریداری کرده | مسؤولین گیلان مستندات قوی ارائه کنند

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در برنامه تلویزیونی لیگ یک در شبکه ورزش، در خصوص باشگاه داماش و قرارداد منعقد شده با کارون اروند خرمشهر توضیحاتی ارائه کرد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فریبرز محمودزاده در برنامه لیگ یک شبکه ورزش با اشاره به اینکه تهاتر مابین طرفین گیلانی و خوزستانی تائید نشده است، اظهار کرد: در مبایعه‌نامه بابت دریافت سهمیه لیگ دسته دومی داماش گیلان به کارون اروند نقداً پول پرداخت‌شده و تهاتر تائید نشده است.

وی با تأکید بر اینکه بهتر بود مسؤولین قضایی فدراسیون پاسخ این مناقشه را می‌دادند، تصریح کرد: امیدوار هستم مسؤولین گیلان اگر مستندات قوی‌تری دارند این مستندات را برای احقاق حق خود ارائه کنند.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه تکلیف امتیاز مورد مناقشه کارون و داماش به کجا انجامیده است، گفت: تیم کارون اروند در نیم‌فصل دوم فصل گذشته رقابت‌های لیگ دسته دوم از ادامه این مسابقات کنار کشید ولو اینکه اگر سهمیه این تیم پابرجا بود نیز به دلیل مفاد مبایعه‌نامه از لحاظ حقوقی ملزم به پس دادن سهمیه به داماش نبود.

محمودزاده با بیان اینکه جمله عجیبی در مبایعه‌نامه لحاظ شده است (منظور از جمله عجیب، خرید امتیاز لیگ دسته دومی داماش است، خریدی که ورای مبادله امتیاز لیگ یکی با کارون بوده است)، افزود: در مبایعه‌نامه مابین طرفین گیلانی و خوزستانی رسماً پرداخت پول بابت امتیاز لیگ دسته دومی داماش به‌طرف خوزستانی ذکر شده است.

Share