هزینه کاشت موی سر چقدر است؟

کلینیک خانه سفید از جمله کلینیک‌های معتبر و معروف کشور است که دارای جراحان و متخصصان معروف و با تجربه است، که می‌توانند خیال شما را بابت انجام عمل جراحی کاشت موی سر راحت کنند.

بسیاری از افراد در جوانی یا میانسالی دچار طاسی و یا کم پشت شدن مو می‌شوند، که این اتفاق دلایل زیادی مثل ارثی و ژنتیکی بودن، استفاده از شوینده‌های غیر استاندارد، رژیم غذایی ناسالم، عوامل بیرونی و… دارد. کم پشت شدن موها باعث می‌شود افراد دچار استرس و اضطراب شده و اعتماد به نفس آنها کاهش پیدا کند. به همین دلیل اغلب افراد به استفاده از محصولات مختلف مانند داروهای شیمیایی و یا شامپوهای مختلف روی می‌آورند، که اکثرا تاثیر چندانی در بهبود این شرایط ندارند. در هر حال حاضر بهترین کار برای مقابله با کم پشت شدن مو و یا طاسی کاشت مو است. با این حال افراد مختلف وقتی با این پیشنهاد رو به رو می‌شوند به هزینه کاشت موی سر فکر می‌کنند.

کاشت موی سر مانند سایر عمل‌های زیبایی دارای شرایط و هزینه‌های خاصی است، که البته نمی‌توانیم  آن را به طور دقیق برای هر شخص مشخص کنیم چون به عوامل مختلفی بستگی دارد ولی در این مقاله قصد داریم کلیاتی درباره کاشت مو و هزینه کاشت موی سر بیان کنیم، پس با ما همراه باشید.

هزینه کاشت موی سر چقدر است؟

عمل زیبایی کاشت مو مانند سایر عمل‌های زیبایی یک قیمت کلی ندارد و در واقع هزینه کاشت موی سر بسیار متغیر است و به عوامل زیادی بستگی دارد و بر اساس همان عوامل تغییر می‌کند. همه‌ی این هزینه‌ها اغلب باید توسط  خود شما پرداخت شود چرا که بیشتر شرکت‌های بیمه کاشت مو را یک عمل زیبایی می دانند و کمک هزینه‌ای بابت آن پرداخت نمی‌کنند.

به طور کلی هزینه کاشت موی سر به عوامل مختلف و زیادی بستگی دارد. در این مرحله قصد داریم تعدادی از عوامل دخیل در تعیین هزینه کاشت موی سر را بیان کنیم:

  1. محل و شهری که شما در آن زندگی می‌کنید: هزینه نسبی زندگی در هر منطقه و شهرهای مختلف و همچنین تعداد جراحان اطراف آن محل که این روش را ارائه می‌دهند و عمل جراحی کاشت مو را انجام می‌دهتد، می‌تواند بر هزینه کاشت موی پرداختی توسط شما تاثیر بگذارد.
  2. نوع روشی که برا کاشت مو انتخاب می کنید: از دیگر عوامل مهم تعیین کننده‌ی هزینه کاشت موی سر نوع روش انتخابی شما برای انجام این عمل زیبایی است.

 کاشت مو دو نوع مختلف دارد: پیوند واحد فولیکولار (FUT) یا روش جراحی و استخراج واحد فولیکولی (FIT) یا روش غیر جراحی و زیر مجموعه های این روش شگفت انگیز که هرکدام از این روش‌ها هزینه‌های متفاوتی نیز دارند.

  1. مهارت و تجربه جراح انتخابی شما برای انجام عمل کاشت مو: این موضوع یک رابطه‌ی تنگاتنگ با تعیین هزینه کاشت موی سر شما دارد، در واقع اگر جراح شما یکی از بهترین‌ها باشد، ممکن است هزینه بیشتری را بپردازید و بالعکس. البته توجه داشته باشید که انتخاب جراحان ناوارد و تازه کار بخاطر پرداخت هزینه کمتر ممکن است عواقب جبران ناپذیری پیش آورد. در عین حال، نرخ‌های بالاتر همیشه به معنای مهارت برتر نیستند، بنابراین تحقیقات خود را با دقت انجام دهید و حتما کلینینک و مطبی را برای کاشت موی سر انتخاب کنید که نسبت به مهارت و تجربه‌ی آنها اطمینان کامل داشته باشید.
  2. مقدار مویی که قرار است در عمل کاشت مو پیوند کنید: یکی دیگر از عوامل تعیین کننده هزینه کاشت موی سر مقدار مویی است که قرار است در عمل کاشت موی سر به شما پیوند داده شده است.
  3. هزینه سفر به شهر مورد نظر برای کاشت موی سر: در واقع این هزینه چیزی نیست که شما به پزشک یا کلینیک مورد نظر پرداخت کنید. در واقع ممکن است شما ساکن شهر کوچکی باشید که در آن جراح و متخصص کاشت موی سر وجود نداشته باشد و یا اینکه تمایل داشته باشید یک جراح خبره و معروف در یک شهر دیگر این عمل جراحی را برای شما انجام دهد،در نتیجه برای سفر به شهر مورد نظر نیازمند پرداخت هزینه‌هایی هستید، که در واقع جز هزینه‌های کاشت موی سر محسوب می‌شوند‌. که البته این هزینه تا حدود زیادی بستگی به خود شما نیز دارد و شما می‌توانید حدود آن را کنترل کنید و تا حدی آن را کاهش دهید.

هزینه دوره بهبودی پس از جراحی

علاوه بر هزینه‌های درمان و جراحی کاشت موی سر، هزینه‌های دیگری مانند هزینه‌های مدت زمان بهبودی این عمل جراحی وجود دارد که این هزینه‌ها را هم باید جز هزینه کاشت موی سر به حساب آورد. مواردی که باید در دوره‌ی بهبودی کاشت موی سر برای آنان هزینه پرداخت کرد، شامل موارد زیر می‌شوند:

  • داروی ضد درد و تسکین دهنده در هنگام بهبود فوری
  • داروهای ضد التهاب برای کاهش تورم در محل جراحی کاشت مو
  • آنتی بیوتیک‌های مختلف برای کاهش خطر عفونت پس از عمل جراحی
  • داروهای تقویت بعد از کاشت مو

اگر عارضه‌ای را پس از عمل جراحی کاشت موی سر تجربه کردید که شایع‌ترین و متداول‌ترین آن عفونت‌های مختلف است، باید به درمان آن نیز بپردازید. که همین موضوع می تواند به عنوان هزینه‌هاب اضافی دیگری برای بهبود پس از کاشت مو ذکر شود، از جمله هزینه‌های داروهای مختلف برای رفع عارضه ایجاد شده و ویزیت‌های پزشک و مسائل مختلف دیگر.

چه کلینیک‌هایی برای انجام جراحی کاشت مو مناسب هستند؟

همان طور که در بالا ذکر کردیم، هزینه کاشت موی سر به عوامل متعدد و مختلفی بستگی دارد و همچنین این عمل جراحی مانند سایر عمل‌های جراحی زیبایی ممکن است هزینه زیادی را شامل شود. در نتیجه انتخاب یک کلینیک  کاشت مو و مطب معتبر به همراه جراحان خبره و با تجربه قبل از اقدام به کاشت موی سر بسیار مهم و حیاتی است تا پس از انجام این عمل پشیمانی پیش نیاید.

کلینیک خانه سفید از جمله کلینیک‌های معتبر و معروف کشور است که دارای جراحان و متخصصان معروف و با تجربه است، که می‌توانند خیال شما را بابت انجام این عمل جراحی راحت کنند. در این کلینیک کاشت مو با خط رویش کاملا طبیعی و بیشترین تراکم در یک جلسه، با ۱۲ سال سابقه‌ی درخشان در ارائه خدمات کاشت مو و ارائه دهنده خدمات زاویه سازی صورت، لیزر موهای زائد، کاشت ابرو و کلیه خدمات زیبایی به صورت تخصصی فعالیت دارد. شایان ذکر است که کلینیک خانه سفید از برترین و معروف‌ترین کلینیک‌های کشور در زمینه ارائه خدمات زیبایی و بهداشتی است و تمام فعالیت‌های این کلینیک تحت نظر وزارت بهداشت کشوری است و وجود متخصصان و کادر مجرب در این کلینیک فضایی مطمئن و خاص را برای مراجعه کنندگان ایجاد می‌کند.

شایان ذکر است که این کلینیک معروف و معتبر همیشه جز اولین انتخابات هنرمندان و ورزشکاران ایرانی برای انجام عمل‌های زیبایی پوست و مو بوده است، در نتیجه اگر تصمیم به کاشت مو، ابرو، زاویه سازی و یا سایر عمل‌های زیبایی دارید، می‌توانید با خیال راحت و با اطمینان کامل کلینیک خانه سفید را برای ارائه خدمت انتخاب کنید.

منبع : www.whcl.ir

Share