علی باستی اعلام کرد:

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار گیلان به صورت مجازی برگزار می‌شود

دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری و فن بازار استان گیلان در مورد هفته پژوهش و فناوری سال جاری گفت: هفته پژوهش و فناوری استان گیلان در سالجاری از ۱۷ آذر ماه به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی باستی دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری و فن بازار استان گیلان در مورد هفته پژوهش و فناوری سال جاری گفت: هفته پژوهش و فناوری استان گیلان در سالجاری از ۱۷ آذر ماه به مدت چهار روز برگزار می‌شود این مراسم مهمترین رویداد پژوهش و فناوری در سطح استان است و امیدواریم بتوانیم با وجود محدودیت‌های موجود، در سال جاری هفته پژوهش و فناوری استان را بهتر از سالهای قبل برگزار نماییم.

وی در ادامه در مورد برگزاری هفته پژوهش و فناوری نسبت به سال‌های گذشته گفت: امسال با توجه به نامگذاری سال «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری، هفته پژوهش و فناوری استان در راستای این شعار برگزار می‌گردد. و همچنین با توجه به بحث شیوع بیماری کرونا؛ کلیه برنامه‌ها تحت تاثیر قرار گرفته است.

دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری و فن بازار استان گیلان تصریح کرد: خوشبختانه بخش پژوهش و فناوری، شرکت‌های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری گیلان و همچنین صنایع استان تولیدات و خدماتی را در زمینه مقابله با ویروس کووید-۱۹ ارائه نمودند و در سطح ملی خیلی خوب درخشیدند و انتظارم از اصحاب رسانه استان این است که عملکرد مقابله با کرونا و تلاش‌های پژوهشگران و نخبگان استان گیلان را در این هفته منعکس نماییم.

وی در ادامه گفت: مطابق روال هر سال شعار هفته پژوهش و فناوری امسال «پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید» تعیین شده است.

باستی درباره نمایشگاه مجازی امسال گفت: با توجه به اپیدمی ویروس کرونا و با توجه به اعمال محدودیت‌ها از طرف ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا کلیه برنامه‌های هفته پژوهش استان و همچنین ۲۱مین نمایشگاه دستاودرهای پژوهش و فناوری استان در تاریخ اعلام شده بصورت مجازی برقرار و پوشش همزمان این مراسم از طریق درگاه اینرتنتی http://www.gil-expo.ir برای بازدید علاقه مندان قابل دسترسی است.

قابل ذکر است هفته پژوهش و فناوری ملی یک هفته بعد از شروع هفته پژوهش و فناوری استانی برگزار می‌شود، و این بدان منظور است که هفته پژوهش و فناوری ملی و استانی با یکدیگر هم پوشانی پیدا نکند

Share