نماینده رودبار با انتقاد از اولویت طرح اصلاح قانون انتخابات؛

نباید اینگونه برداشت شود که مجلس به دنبال تعیین رئیس جمهور آینده است

نماینده رودبار در مجلس گفت: اصلاح موادی از قانون انتخابات لازم است ولی وقتی کلید اجرای انتخابات آتی توسط وزارت کشور زده شده، این پالس به مردم داده می‌شود که به دنبال انگیزه سیاسی برای این اصلاح هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از فارس؛ مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی امروز (چهار شنبه ۱۲ آذر ماه ۹۹) و بعد از درخواست تعدادی از نمایندگان برای بررسی اولویت دار طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها و در مخالفت با این اولویت اظهار داشت: اصلاح موادی از قانون انتخابات لازم است ولی وقتی کلید اجرای انتخابات آتی توسط وزارت کشور زده شده است، این پالس به مردم داده می‌شود که ما به دنبال انگیزه سیاسی برای این اصلاح هستیم.

وی افزود: مجلس یازدهم و انقلابی که همه مردم به آن امید بسته‌اند و بناست به معیشت مردم بپردازد نباید با نگاه سیاسی مردم این گونه برداشت شود که مجلس به دنبال تعیین رئیس جمهور آینده است.

نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قانون انتخابات ما نیاز به تغییر دارد ولی در شرایط فعلی زمان مناسبی برای این کار وجود نداشته و انگیزه فعلی هم در راستای خدمت نیست.

گودرزوند چگینی اظهار داشت: می‌توانیم در زمان مناسب شرایط انتخاب رئیس جمهور را تعیین کنیم ولی در شرایط فعلی نبایستی به این موضوع ورود کنیم.

Share