با حضور مدیرکل بنیاد مسکن گیلان در آستارا:

مهدی گرویان سرپرست بنیاد مسکن شهرستان مرزی بندر آستارا شد

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در سفر یک روزه به بندر مرزی آستارا از افتتاح ۲ هزار واحد مسکن محرومین در گیلان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد اکبرزاده در حاشیه آیین معارفه سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آستارا در فرمانداری این شهرستان گفت: از اول سال جاری تاکنون هزار و ۷۰۰ نفر در گیلان، متقاضی ساخت مسکن شدند.

اکبرزاده ادامه داد: تا پایان آذر
متقاضیان باید به بانک های عامل جهت دریافت ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و ۳۰ میلیون تومان وام بلاعوض مراجعه کنند و تا پایان سال تمامی این واحدها به بهره برداری می رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان بیان کرد: ۹۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان گیلان از طرح هادی برخوردار هستند و این طرح ها برای توسعه این روستاها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برکات طرح هادی را در روستاهای کشور شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح هادی ساخت و اصلاح شبکه معابر، فضای سبز، میدان‌ها، کانال‌های آب، سیل بندها،دیواره سازی، گسترش روستا، ساخت پل‌ها و آسفالت معابر پیگیری می شود.

فرماندار شهرستان آستارا هم در این دیدار گفت: مهمترین هدف طرح هادی مقابله با تصرف اراضی، تامین عادلانه امکانات و ارائه خدمات عمومی بوده و در ۴۴ روستای شهرستان آستارا این طرح اجرا شده است.

عباس صابر بیان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دستگاه های متولی، به توسعه پایدار روستاهای آستارا توجه بیشتر داشته باشند و تسریع خدمات و پاسخگویی به مردم، از مطالبات روستائیان است.

در پایان این دیدار با تقدیر از تلاش ۸ ساله هومان بصیر، مهدی گرویان به سمت سرپرست بنیاد مسکن شهرستان مرزی بندر آستارا معرفی شد.

Share