یادداشت/ امین کمالوندی

مشت آهنین؛ عادت نکنیم به شنیدن خبر ترور

بیش از ۴۰ سال است قلمروی مثل شیر برای خودمان دست و پا کرده ایم، برای همین است که از کشته شدن و دیدن کشته‌های خود کف خیابان شگفت زده می‌شویم!

امین کمالوندی*

عادت نکنیم به شنیدن خبر ترور و دیدن تصویر خون عوامل اقتدار و افتخار کشور؛ نمی‌دانم چرا دائما باید دلهره‌ی حذف مهره‌های اثر گذار کشور باشیم! آنانکه غالبا نمی‌شناسیمشان یعنی از اساس نباید بشناسم آن‌ها را! آن‌ها نمی‌خواهند و نمی‌توانند ادای سلبریتی‌های این روزها را دربیاورند. هنوز داغ حاج قاسم سرد نشده که هیچ! بلکه دائما منتظر آن انتقام سخت وعده داده شده هستیم، که نام فخری زاده‌ای که نمی‌شناختیمش بر سر زبانها می‌افتد.
غم و اندوه شُر می‌گیرد در بند بند استخوان، جالب است که تعجب نمی‌کنیم، چون جنگل است! در جنگل قانون هم دریدن و خون ریختن برای بقا حاکم است.
جنگل جای خوبی برای زندگی آهو و کرنش کردن نیست. یا باید فرار کند یا باید خورده شود یا باید شاهد خورده شدن هم گله‌ای خودت باشی.
در این جنگل باید شیر بود! تمساح! ببر! پلنگ! گرگ! روباه! شغال! فیل! اگر هم قرار است درنده نباشی پس باید قلمروی برای خودت و همنوعان دست و پا کنی!
بیش از ۴۰ سال است قلمروی مثل شیر برای خودمان دست و پا کرده ایم، برای همین است که از کشته شدن و دیدن کشته‌های خود کف خیابان شگفت زده می‌شویم!
ولی نباید عادت کنیم!
منطق گفتگو برای سگ هار کاربرد ندارد؛
خویشتن داری تعریف دارد؛ ژنرال‌های کهکشانی تو را یکی یکی حذف کنند، به بدترین شکل و تو فقط حرف بزنی!
قانون قصاص در قرآن به اندازه‌ی کافی گویاست!
سخت گرفتن بر کفار به حد کفایت آشکار هست!
ژست‌های دیپلماتیک و به کار بردن ادبیات پلشت سیاست خارجی فقط به درد صفحات اجتماعی می‌خورد!
شکایت از قاتل به قاتل بردن فقط مصرف تاریخی دارد!
در جنگل موشک دورانش تمام نمی‌شود!
در جنگل گفتگو حاکم نمی‌شود!
در جنگل قلدری و دندان نشان دادن حاکم است!
اتفاقاً اینبار سیلی کفایت نمی‌کند!
دوای این جسارت فقط حذف عناصر موثر در این شهادت است!
خاموش کردن آتش این تحمیل حقارت فقط مشت آهنین است.
اتفاقاً مشت آهنین در دستکش مخملین نه! مشت آهنین و آشکارا بر دهان آن‌ها!
مرگ یکبار، شیون یکبار!
اصلا به دانشمند بودن فخری زاده و پدر علم دفاع هسته‌ای بودنش ندارم، او معاون وزیر دفاع کشور بوده است.  اجماع وجود دارد، هزینه‌اش را حاج قاسم و حاج محسن داده اند! توقع جامعه فقط شخم زدن زمین مقدس که آلوده شده به حضور سگ هار با حذف دفعی او می‌باشد!
اگر انتقام سخت اتفاق نیافتد باید منتظر اتفاق بعدی باشیم!

پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

Share